View Single Post
Sitat av z0p
Kinseek: Det at du uten videre kaller mujahedning for en nazi vitner jo om at du vet jævla lite om hva nazisme dreier seg om. Måten du argumenterer på gjør at jeg verken tar deg eller argumentene dine for seriøse.
Vis hele sitatet...
Var slett ikke uten videre. Han sa jøder (og jøder er mennesker som enten bekjenner seg til den jødiske religion, eller er av jødisk slekt) alltid hadde vært paranoide. Dette er å feie alle over med en kam, og som jeg sa hvis man hadde litt historieforståelse så vet man at jøder har god grunn til å historisk sett føle seg forfulgt. Folk som setter spørsmål med det har etter mitt skjønn ofte nazi-sympatier gående. Blir som om han sa "jeg er ikke rasist men jeg synes alle disse negerene i verden bør slutte å oppføre seg så gangsta".

Sitat av mujahedning
Hr1955 vil i gjøre det ulovlig å stille spørsmål anngående ellevte september og er ett forsøk på å koble f.eks ae911truth.org opp mot terrorisme. den er satt til verks av sionisten Jane Harmann, venninne av speaker of the house Nancy Pelosi
Vis hele sitatet...
Kan du finne de vesentlige utrdagene fra den lovteksten som tilhører, som underbygger det du sier?

Sitat av mujahedning
alt for israel selvsagt, men jeg vet på forhånd at du ikke vil se dette, for apen som befinner seg i ræva di er for sterk til å bli dradd ut derfra
Vis hele sitatet...
Jeg er på ingen måte en "alt for israel"-type. Selv synes jeg Israel forsømmer det ansvaret de har som okkupasjonsmakt. Men det kan være greit å evne seg til å se om ikke nyansene, så iallefall litt mer konturer enn bare svart.
Sist endret av Kinseek; 23. januar 2008 kl. 21:40.