View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Det artige med lister er at uansett type, vil alltid en del prøve å havne på toppen. Garantert. Det vil sei at 95.2% vil ikkje logge ut, nettopp for å konkurere om toppen på lista, og du vil ha topp 100 som har kliss identisk tid

Ei God Løysing(TM) er å bruke javascript som seier ifrå kor ein er, og når javascript sist registrerte input til browservinduet. Eg kan knapt javascript, men eg antar at det skulle la seg gjere ettersom ein kan hente ut scrollposition og slikt ting. Då kan du få rimeleg nøyaktig tidsbruk, men tilgjengjeld får du ei kompleks løysing som tar litt tid å lage.

Eit anna alternativ er å embedde en transparent png en plass, og utputte den ved hjelp av php, 1 byte om gangen. Det vil ta tid, og når brukaren navigerer vekk frå sida vil loadinga slutte, og du veit dermed kor lenge han var på sida. Ikkje veldig elegant, og vil knekke hopping i tekst m.m. for m.a firefox.

Alt i alt trur eg beste er ei javascriptløysing, kombinert med serverside prosessering. Alternativet er å sette snittid på 5 minutt per lenke...

Alcazalamander, der berører du et sentralt element i HTTP: den er tilstandsløs, og du veit dermed veldig lite om klienten din. Cookies er en hack for å prøve å gi protokollen tilstand.

Men å omgå den du har der er da trivielt; while true; do curl -C /tmp/foo http://example.com/foo.php ; sleep 120; done
Sist endret av vidarlo; 20. januar 2008 kl. 21:55.