View Single Post
felix_poker: De aller, aller fleste som får salvia stoppet får beskjed om å framvise resept, tror den store salvia-tråden her på forumet også bekrefter dette.

Neo-doves blir forbudt i Israel (der de produseres) om ikke lenge, og det er tvilsomt om de ville vært lov å selge i UK (eller andre land) dersom produsenten hadde oppgitt innhold fra starten av. De inneholder noen eksotiske kjemikalier som er i slekt med amfetamin/metamfetamin når det gjelder skadevirkninger og avhengighet, og selvfølgelig også rus.

e=xtc vet jeg ikke hva inneholder, men de inneholder garantert mer enn de dilldallholum ingrediensene som står oppgitt på pakken. Har ikke sett noen analyser av disse ennå, men den vanlige oppfatningen er at de inneholder antagelig en blanding av MBZP, MEOPP, PFPP og muligens LSA ekstrakt.

Speedball kjenner jeg ikke til, men tror den skal være BZP fri iallefall. Den inneholder kratom, som noen ganger går gjennom tollen, andre ganger ikke.

Toke XXX vet ingen hva inneholder, så det er vel hipp som happ hva tollvesen eller politi gjør med det.

Du kan ikke gjøre noe annet enn å vente på brev fra tollvesenet. Er du heldig får du utlevert det du har bestilt etter å ha betalt postens gebyr. Er du veldig uheldig blir det en sak av det, og du får et forelegg. Jeg tipper at tollen tar salvia'en og det de måtte være i tvil om er lovlig, og viser til at det er reseptpliktig, før de sender deg resten av godisene.

Hold oss oppdatert på hvordan det går!

Edit: Du har helt rett Olaf, det er forskjeller på hva man kan importerte av legemidler ol. via post og på hva man kan kjøpe i EU og bære med seg inn i landet igjen.
Sist endret av knuthulu; 18. januar 2008 kl. 10:34.