Tråd: WAR, AoC, WoW
View Single Post
Sitat av Bernhard
2 ting.

1. Det er ingen som kan være forbrett på å motta la oss si over 1 million spillere online når de ikke har hatt noe så stort før.

2. Jeg vet ikke hvor jeg har hørt det, men vis du tviler http://uk.games-workshop.com/default.aspx
Dette er det jeg snakker om, og det spilles (i Stavanger) turneringer hver uke. (Vis det ikke har forandret seg på ett par måneder.)
Det vil si at det er ett 2 sifret antall som spiller dette i stavanger. Stavanger er en liten by, jeg kan ikke bekrefte at det er over 1million som spiller dette/disse spillene i hele verdenen, men det vil være rart å ikke tro det.
Vis hele sitatet...
1. Jo absolutt, hvorfor i all verden skulle de ikke kunne det? Ha nok servere, båndbredde og supportapparat. Selvfølgelig kan man være forberedt. Det har blitt gjort av andre spillutviklere, ikke noe åroblem å gjøre som dem.

2. Jeg har aldri nekta på at en million spiller warhammer brettspillet, kjenner faktisk en som gjør det selv. Men det betyr så langt ifra du kan komme at de som spiller brettspillet kommer til å spille internettspillet, bare pga de spiller brettspillet. Mange som synes at nostalgien ved brettspill er det som er gøy, de går da ikk over til mmo's.

Og ja, det har utviklet til fan boy diskusjon, men når har jeg også utvredt ganske godt om hvordan AoC fungerer og de forskjellige nye elementene AoC kommer med.
Sist endret av Dice; 15. januar 2008 kl. 18:31.