View Single Post
Jeg har både possitive og negative erfaringer med hasj, jeg gidder ikke å gå inn på de possitive fordi de er diskutert i huet og ræva i denne tråden fra før av.

Når jeg går lange perioder (over 3månder) i "konstant" hasj rus blir jeg jævlig apatisk, jeg klarer ikke å sette pris på små ting (som samtaler med andre mennesker, jeg klarer ikke å engasjere meg for fem øre) og dette går utover min livskvalitet. Jeg vil ikke si at jeg blir deprimert, men det er noe setter en ganske stor demper på evnen min til å glede seg over meg selv og andre. Jeg kjenner flere som har hatt det slik, men jeg kjenner også mange som ikke kjenner seg igjen i problemstillingen i det hele tatt.

Det er selvfølgelig veldig inviduelt og bruken er jo langt over hva som kvalifiserer som vettugt , men dog. Jeg har ikke hatt noen problemer overhode med å holde orden på skole/jobb/whatever annet enn den jævla apatien som kommer snikende. Jeg har nå mer eller mindre sluttet (igjen!) og røyker kun en gang i blandt og dette fungerer selvfølgelig mye bedre for psyken og sinnet mitt.

Uansett vær varsom med hasj, det er jævlig lett og tråkke i fella der bruk går over til missbruk uansett hvor sterke "prinsipper" man har.