Tråd: Microdot?
View Single Post
speq:
Jeg har opplevd en microdot-type som var seige som voks, dette var helt i begynnelsen av mine første lsd-eksperimenter, og siden vi er i 2008 nå så begynner det ihvertfall å bli mange herrens år siden. Den siste gangen jeg noensinne hørte om microdot i norge var i slutten av 98, da av en syrefrelst som hadde vært i nederland og tatt med hjem. Min første relasjon med det var fra hans microdots, og som du beskriver, de var seige. Det var også min første erfaring med bad-trip på lsd ever - rett og slett altfor sterkt for meg! Men dumme meg gav meg selvfølgelig ikke etter det..

Jeg har aldri erfart selv om lsd-gel, men hørte fra samme miljøet jeg fikk microdoten om de - og det virket på meg som om de savnet det. Jeg husker det var noen nettsider som beskrev diverse kult-kretser i Norge og lsd - men jeg leter fortvilet over disse samlingene. Men at det har vært no info om det på nett, det er jeg sikker på. Påliteligheten til alle informasjonene har vel vært diskutable når det gjelder lsd i kultkretser i norge, men jeg skal lete etter noen utskrifter fra 94-95 for å se om jeg kan finne det du søker etter. Tror det var 94-95 ihvertfall, husker ikke når internett begynte så smått å treffe de "vanlige" folka..