View Single Post
Sitat av Deezire
Selv om en tjener åpent tar i mot tilkobliger så betyr det ikke at de tillater deg å bruke den. Selv om jeg ikke låser døra på huset mitt hjemme så gir det deg ikke retten til å bare valse inn og benytte deg av toalettet.

Hvis du har behov for en anonym proxy-server med hastighet så kan du for pokker bla opp de kronene det koster å leie deg tilgang til en.
Vis hele sitatet...
Ingen kjente lover om bruk av åpne proxy-servere, hvis hostene på død og liv ikke vil ha åpen trafikk så setter dem som regel brukenavn og passord, så enkelt er det! Og om det ikke hadde vært lov, så hadde det vært ett problem INGEN hadde kunnet hamlet opp med uansett, og ingen hadde heller giddet å brydd seg om det. Til en liten opplysning er det seriøse programmere som tilbyr program som leecher og tester proxier fra spesifikecforum, og noen i tillegg reklamerer for verdien av alle proxyene etter siste test på websiden(e).
Og når det kommer til huset ditt, så er vel det så møkkete at ingen engang ville satt baken sin nedpå toalettskåla di (bare en teori jeg har) , men hadde dem derimot gått igjennom hagen din, så er det vel ingen som hadde skutt dem.
Omtrent på samme måte fungerer en proxy-server, man går igjennom en tunnel og ikke inn i selve pc-systemet.

Ikke gjør deg dummere enn du egentlig er, for du virker jo så utrolig smart