View Single Post
Hopp

Flaut og flaut, en historie er det nå

Det var jeg og min venn fra bygda som hadde reist inn til byen for å ha en kveld med bøtterøyking og tjoHEJ! til hans slektning. Kvelden gikk jevnt og trutt, etter å ha puff puff passet en stund bestemte jeg meg for å ta en sigarett, ettersom slektningen til kompisen har astma så skulle jeg lene meg ut av vinduet å røyke.
Vi hørte på tungtvann - Kjeppa og batonga

Etter å ha røyket i ett par minutter kommer to sivilkledde snuter utenfor og stirrer på meg, så banker de på døra og sier at de så jeg røkte hasj i vinduet. LOL tenkte jeg, før vi visste ordet av det sto de inne i kåken. En stygg mindreverdig politimann hvis eneste gleder i livet var å misbruke sin myndighet, og en tøsete politikvinne hvis herkomst ikke er adelig, langt fra.

De hadde fått melding om festbråk i en leilighet ved siden av, i blokka vi var i. Så det var egentlig jævli uflaks. Etter å gjennomsøkt leiligheten fant politimannen en pose med mekk som han viftet i været med og smilte til sin partner in crime med. Det var dette som gjorde kvelden deres bra.

Min venn var så fjern og fucked at han satte jerna på seg selv, mens jeg var kraftig irritert over deres tilstedeværelse og nektet på alt, satt og var så tverr som det tenkes kan.
Jeg satt og så forbanna ut på de mens de gjennomsøkte mobilene våre etter mer snusk og ventet på forsterkninger. Kvinnen ryddet bort kniver og sakser fra min rekkevidde og begynte å si ting som : "Hva har du for planer med livet ditt da H***? Det ser mørkt ut"
"Ser du ikke hva du gjør med deg selv, det går ikke bra dette, ungdomskriminell"

jeg bare ropte HOLD KJÆÆFT!
Etter at forsterkningene ankom ble jeg tatt med makt og lempet inn i kassebiln deres sammen med min venn og ett par snuter.
Da vi ankom stasjonen ble jeg tatt ut av kassebilen med makt, de to polititøsene merrabærtet meg hele tida, for de med liten innsikt i trønderske ord så betyr merrabært å klype hardt. Noe damene her liker.

Jeg slo ikke og brytet ikke med de, jeg bare nektet å bli med noen plass og å frivillig legges i jern.
Så de stilte seg mannsterke (som de svake fittene de er) 5-6 politimenn og de 2 politidamene, og la hele kroppen sin inn for å få satt armene mine lenge nok sammen til at de fikk på jernene.
Så ble jeg lempet inn på glattcelle, der det verken var vann, mulighet for å få kontakt med de utenfor og jeg merket at airconditionen var stilt lavere enn normalt, akkurat på smertegrensa. For en snodig psykisk tortur de forsøker seg på tenkte jeg.

To timer senere kom de inn på cellen min og tvingte til seg en blodprøve, de satte seg oppå meg og presset sprøyta si inn i meg for å stjele min røde veske.
Dagen etterpå ble jeg løslatt, der gikk jeg ut av stasjonen med helsetrøye, 0 kr, langt fra heimen, uten mulighet for å kontakte venner eller noenting. Kaldt var det ute også.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det var en mørk og rolig søndagskveld, jeg og min venn spaserte fjerne som uvær mot en tredje venn som vi skulle besøke. Da vi kom ved jernbaneovergangen så vi en hund som satte seg ned, som den markerte revir. Uten å tenke over dette særlig mer så gikk vi videre, for det måtte jo være en eier i nærheten, ikke sant?

Plutselig bykser bikkja mot oss, og bjeffer og ypper og sirkler oss inn, så vi snur tvært og går fort unna, men den følger oss og er hissig. Så kompisn min gjør seg klar til å beine mens jeg vet at det ikke nytter å springe fra hunder, ihvertfall ikke labradorer som denne var !
Så jeg prøvde å sette meg ned på hundens nivå, fjern som jeg var. Det resulterte i hissig bjeffing, knurring og brøling etterfulgt med målrettede spark og slag fra min side. Traff ikke dævelskapen, men det skremte den til å holde avstand og la oss i fred.
Redde og forskremte spaserte vi fort videre til vår venn, med hunden hakk i hæl ett godt stykke.

Denne hunden var faen ikke god, den så ut til å ha blitt mishandlet eller vært ute lenge.
Men jeg er uansett fornøyd med hvordan jeg håndterte situasjonen. Damn

Er vel også verdt å nevne en episode i sommer, når broren til eksdama mi kom inn mens hun sugde meg HOHO
Jeg lo, hun var forskremt. Og hennes bror gliste til meg i en lang periode derpå.

Senere denne sommeren presterte jeg å sprekke gummien, og fyre av en kraftig salve inni henne.
Da vi satte oss opp rant det mannesaft fra hennes sprekk, jeg lo mens hun fortvilte.
Dagen derpå kjøpte jeg angrepille og shit. tjoHEJ!

Gla jeg ikke ble pappa da, det hadde ikke vært noe særlig