View Single Post
Sitat av Jumbo
Og til alle dere andre, Krekar har fått avslag på asylsøknaden sin. Han er også blitt dømt av høyesterett pga fare for rikets sikkerhet. Vi sender ut andre asylsøkere som får avslag, hva er forskjellig med Mullah Krekar?
"MEN UFF! HAN BLIR JO DREPT HVIS VI SENDER HAN TILBAKE" skrker den frustrerte venstresida. Hva så? Vi vet hva han har gjort, vi har alle sett klippene. Er nok veldig mye som ligger i gråsonen som vi ikke vet også.

Og hva er det for en unskyldning? "Hvis dere sender meg hjem igjen får jeg dødstraff". Ja da har du gjort noe galt, skal Norge være et fristed for dine handlinger? Hvem vet, kanskje venstresida lar han starte terrorist camp i Norge også.

For vi i Norge lever i kardefuckingsmommeby. Der alle folk er snille, og ingen har gjort noe galt. Der alle fortjener en ny sjangse. Jeg spyr nesten.
Vis hele sitatet...
For det første så har ikke Krekar blitt dømt i høyesterett. Det høyesterett gjorde var å befeste utvisningsvedtaket, som var forankret i "rikets sikkerhet". Hva som legges i rikets sikkerhet får vi ikke vite, heller ikke Krekar. Det er ganske spesielt at en person ikke får vie bakgrunnen for hva domstolen legger til grunn i sin dom.

Og hei hei, vi har ikke dødsstraff i Norge, det er ikke slik at vi bare kan sende folk til den sikre død fordi de har vært slemme. Vi bor faktisk i et land som har forpliktet seg til å ikke sende folk i døden.

Som jeg har sagt tidligere, det er ikke noe i veien for at Krekar kan dømmes for sine forbrytelser i Norge.

Ellers enig med DonT