' freak.no - Spontantreff 2016
freak.no

freak.no (https://freak.no/forum/index.php)
-   Det sosiale hjørnet (https://freak.no/forum/forumdisplay.php?f=145)
-   -   Spontantreff 2016 (https://freak.no/forum/showthread.php?t=289345)

KjemikalieX 10. juni 2016 15:46

Skal ikke snakke for alle nå, men kort oppsumert består "treffene" av øl,musikk,grilling og diskusjoner. Så vet ikke hvordan det er med Kontraskjæret går sammen med det, men visst det er stemning for det kan vi sikkert prøve en gang :p

Så på musikkensdag at de drev og rigget opp masse på Kontraskjæret ja! :bergenser:

Kjøteren 13. juni 2016 11:48

Sitat:

Sitat av Oshugon (Innlegg 3317251)
Virker som det er sofienbergparken som er the shit nå på sommertidene:D Har noen planer om å dra ned på kontraskjæret iløpet av EM perioden? Er selv ikke noe særlig fotball interessert men det pleier å være god stemning å se på kampene med masse folk og noen pils

Dette er noe jeg er med på! Nå er jeg over gjennomsnittlig glad i fotball og da :D:bergenser:

slicer 13. juni 2016 12:46

Det er kanonvær igjen, og ser ut til at det blir øl, berusende ord, sommer og sol i Sofienbergparken i dag.

Det er greit å anta at 17:00→ er et bra tidspunkt å dukke opp på.

Hittil ser det ut som at KjemikalieX, Cappy, Kjøteren, slicer, m.fl. kommer til å stille :-)

Marori 13. juni 2016 17:55

6 folk i Parken nå. Øl, snacks, solkrem.

vapekitten1 13. juni 2016 21:38

Rekker ikke i dag dessverre :( kos dere!

Uglemos 16. juni 2016 13:45

Sitat:

Sitat av Kjøteren (Innlegg 3317764)
Dette er noe jeg er med på! Nå er jeg over gjennomsnittlig glad i fotball og da :D:bergenser:

Med jeg og! Spesielt når utslagsrundene begynner :)

Oshugon 16. juni 2016 19:32

Sitat:

Sitat av KjemikalieX
Skal ikke snakke for alle nå, men kort oppsumert består "treffene" av øl,musikk,grilling og diskusjoner. Så vet ikke hvordan det er med Kontraskjæret går sammen med det, men visst det er stemning for det kan vi sikkert prøve en gang

Så på musikkensdag at de drev og rigget opp masse på Kontraskjæret ja!

Stemmer, såpass har jeg fått med meg;) Men må jo være lov å bryte det vanlige mønsteret en sjelden gang iblandt:cool:

Sitat:

Sitat av Kjøteren
Dette er noe jeg er med på! Nå er jeg over gjennomsnittlig glad i fotball og da

Hehe, bare bra det;)

Sitat:

Sitat av Uglemos
Med jeg og! Spesielt når utslagsrundene begynner

Når er det utslagsrundene starter sånn ca? Er sikkert greit å være relativt tidlig ute, gikk forbi i dag og det var stinn brakke for å si det mildt

KjemikalieX 7. juli 2016 17:32

Skrev i feil tråd istad, men vi sitter i Sofienbergsparken!

Jeg, Celine, Pyromanic, huztle,moret og en annen kompis :bergenser:

17:30

Ble tidelig slutt på oss idag, så drar nå!

KjellFresh 13. juli 2016 02:51

Fuck me så lyst jeg har å dra på treff! Eneste som stopper meg er frykten av å møte bekjente som ikke vet the story of my life... :/

Silkeramp 13. juli 2016 04:11

Jeg har også lyst, oppfanget ikke denne tråden før nå. Er det venner som kjenner herandre som kommer, helt ukjente som ikke kjenner noen, folk fra 17 til 60?
Det virker jo som det ikke kommer så veldig mange, er de som kommer en gjeng venner?

Marori 13. juli 2016 05:04

Sitat:

Sitat av Silkeramp (Innlegg 3323302)
Er det venner som kjenner herandre som kommer, helt ukjente som ikke kjenner noen

Both. Møter som regelt endel folk som kommer for første gang. Og ble godt motatt (drita som jeg var) første gang selv av hyggelige og rolige folk. De du møter der er interessert i å føre den gode viben videre.
Sitat:

Sitat av Silkeramp (Innlegg 3323302)
folk fra 17 til 60?

Jepp, selvom de treffene jeg har vært med på er ca 18 til 45.
Sitat:

Sitat av Silkeramp (Innlegg 3323302)
Det virker jo som det ikke kommer så veldig mange,

Takk da :P. Har vært med på alt mellom 50+ til 4+ freaktreff. begge er ganske hyggelige.
Sitat:

Sitat av Silkeramp (Innlegg 3323302)
er de som kommer en gjeng venner

Viss du tenker "jævla driti ut å komme å møte 5 karer som sitter i hjørnet og ler av eller ignorerer the new kid", så er det noe alle frykter og jeg håper jeg snakker for alle på treffene når jeg sier vi er interesserte i å være inkluderende og at alle er med på den gode viben.

Sitat:

Sitat av KjellFresh (Innlegg 3323295)
Eneste som stopper meg er frykten av å møte bekjente som ikke vet the story of my life... :/

Vi har alle en historie ;)

KjellFresh 13. juli 2016 05:13

Sitat:

Sitat av Marori (Innlegg 3323305)
Both. Møter som regelt endel folk som kommer for første gang. Og ble godt motatt (drita som jeg var) første gang selv av hyggelige og rolige folk. De du møter der er interessert i å føre den gode viben videre.

Jepp, selvom de treffene jeg har vært med på er ca 18 til 45.

Takk da :P. Har vært med på alt mellom 50+ til 4+ freaktreff. begge er ganske hyggelige.

Viss du tenker "jævla driti ut å komme å møte 5 karer som sitter i hjørnet og ler av eller ignorerer the new kid", så er det noe alle frykter og jeg håper jeg snakker for alle på treffene når jeg sier vi er interesserte i å være inkluderende og at alle er med på den gode viben.


Vi har alle en historie ;)


Det betyr ikke at jeg vil alle skal kunne den ;)

Adeith 13. juli 2016 07:32

Sitat:

Sitat av KjellFresh (Innlegg 3323295)
Fuck me så lyst jeg har å dra på treff! Eneste som stopper meg er frykten av å møte bekjente som ikke vet the story of my life... :/

Trenger jo ikke si hvem du er på Freak :p

KjemikalieX 14. juli 2016 18:24

Sitat:

Sitat av Silkeramp (Innlegg 3323302)
Jeg har også lyst, oppfanget ikke denne tråden før nå. Er det venner som kjenner herandre som kommer, helt ukjente som ikke kjenner noen, folk fra 17 til 60?
Det virker jo som det ikke kommer så veldig mange, er de som kommer en gjeng venner?

Vi "kjernen" som ofte er de som møter opp,er vell egentlig en gjeng gutter på 18-30 år som har møttes igjennom forumet.(der gjennomsnittlig alder ligger ca midt i mellom)

Vi er fra alle steder i landet Noen av oss ble kjent på tideligere treff og holdt kontakten igjennom årene. Og noen har blitt endel av oss siden de henger seg på i parken. Ingen av oss kjente hverandre før forumet :bergenser:

Vi har jo også endel freaks som blir med innimellom en gang i blandt, blir godt stemning uansett! Er vell ofte 3-5 av oss som ligger i parken og koser oss med musikk,engangsgrill og øl :bergenser:

KjemikalieX 22. juli 2016 23:25

Jeg, Bangfish og eplegutten sitter i parken og pilser!

23:30: hjemme igjen, vorser i parken imorgen med 5 ish freaks også

kris33 23. juli 2016 21:11

Kom til episk takfest med musikkanlegg og utsikt over hele Oslo. Jeg, Uglemos, Erlund, MushyMushroom, Cappy+++++ er her.

vapekitten1 24. juli 2016 21:28

Kom til Pigalle takterrasse og ta en drink med oss :))

Cappy 30. juli 2016 16:49

Ikke akkurat parktreff, men kanskje det er noen ensomme på forumet i fellesferien. Har vorse i kveld med tre freaks og noen ekstra på Torshov. Vi går for et enkelt spill 19:00, fra 21:00 blir det tradisjonelt vorse. Rundt tolvdraget satser vi på byen.

Har plass til to freaks, send PM hvis du har lyst til å komme. :bergenser:

KjemikalieX 3. august 2016 17:30

Sitat:

Sitat av kris33 (Innlegg 3325327)
Kom til episk takfest med musikkanlegg og utsikt over hele Oslo. Jeg, Uglemos, Erlund, MushyMushroom, Cappy+++++ er her.

Var forresten en helt sinnsyk fest :bergenser:





Jeg, Pyromanic,bangfish,cappy og ett par andre kommer til å sitte i sofienbergsparken imorgen 04.08 hvis været holder seg.

Hvis været blir dårlig søker vi ly hos Cappy med brettspill. Bare å slenge seg på!

Mulig Eplegutten og noen fler møter opp også :)

KjemikalieX 17. august 2016 11:05

Vi setter oss i solen og pilser,griller, og snakker i dag også. Sitter i sofienbergsparken fra kl 16ish, til utpå kvelden.
Foreløpige interesserte er Meg,Eplegutten,Cappy,Kjøtern. Samt noen andre venner av oss som er freaks til sinns, men ikke på forumet :bergenser:
Appelsinhud og Huztle kommer også muligens innom.

Erlpil 17. august 2016 13:48

Jeg tar meg en tur innom dere! :)

KjemikalieX 17. august 2016 15:41

Vi er selvfølgelig litt forsinket, men satser på 16:30-45 istede! Ble forsinkelser

hurdur 17. august 2016 15:43

Savner dere freakfolka ass! Har flyttet ut av Oslo for en liten periode, men kommer sterkt tilbake om ikke altfor lenge.
Kos dere!

KjemikalieX 17. august 2016 20:10

Da er vi på plass! Jeg, Kjøteren og eplegutten. Huztle kommer om ikke så alt for lenge.
Fyrt engangsgrillen og sitter mellom barnehagen og kirken

Da er vi oppi 7 stk :bergenser:

Drar videre til takterrassen til den freak nå!

KjemikalieX 7. september 2016 18:40

Vi utnytter siste(?) sommerdagen og sitter i parken og slapper av :bergenser:

KjemikalieX 14. september 2016 13:24

Vi klarte en sommerdag til!

Jeg,Echuz,moret,Huztle, Snilepisk, Bangfish og muligens Kjøtern kommer til å sitte i parken og slappe av. Det kommer nok også noen venner av freaks å slår seg ned. Bare å komme innom uansett om du er venn eller ukjent :D

Som alltid, Sofienbergparken kl 16 og utover. Bare å spørre i tråden hvis noen lurer på hvor vi setter oss :bergenser:

0xFF 14. september 2016 13:59

Det er godt mulig jeg kommer :) Men jeg kommer i såfall nærmere 1630-1700.

KjemikalieX 14. september 2016 14:12

Den er grei! Er noen av de andre som kommer utover kvelden også.

Appelsinhud 14. september 2016 18:31

Hvor har dere plassert deres legemer?

KjemikalieX 14. september 2016 20:46

Sitat:

Sitat av Appelsinhud (Innlegg 3335087)
Hvor har dere plassert deres legemer?

Sendte deg melding rett etter du postet. Men er i leiligheten til X0FF. Send pm hvis noen trenger adressen :bergenser:

Snilepisk 15. september 2016 16:13

Det sitter nok noen freaks i parken fra klokka 18. Bare å ta turen, strålende vær i dag. ;) :bergenser:

KjemikalieX 15. september 2016 17:24

Tar turen etterhvert jeg også :D

koala1981 19. september 2016 10:00

Har freaksa sluttet å sitte i parken?

slicer 19. september 2016 10:02

Sitat:

Sitat av koala1981 (Innlegg 3335784)
Har freaksa sluttet å sitte i parken?

Nei. For øvrig, siste post hvor noen satt i parken var for fire dager siden.

koala1981 19. september 2016 10:10

Hei har sett siste post, men er litt mer opptatt av nuet enn fortid. 4 dager er jo et hav av tid

KjemikalieX 19. september 2016 10:31

Satt i parken onsdag, torsdag, og fredag. Så har nok ikke sluttet enda!
Slutter ikke før frostbitten tar oss :)

koala1981 19. september 2016 10:46

Godt å høre :)

Lurte vel egentlig på om hvordan ståa er i dag og /eller i morgen.

Har ikke hengt der før men har tatt meg fri fra jobb, og kunne godt tenkte meg både fjelltur på dagen og henge med noen openminded people på ettermiddag/kveld :)

Fortsatt sjans i sofienbergparken da skjønner jeg! Nydelig

Huztle 19. september 2016 10:54

Sitat:

Sitat av koala1981 (Innlegg 3335797)
Godt å høre :)

Lurte vel egentlig på om hvordan ståa er i dag og /eller i morgen.

Har ikke hengt der før men har tatt meg fri fra jobb, og kunne godt tenkte meg både fjelltur på dagen og henge med noen openminded people på ettermiddag/kveld :)

Fortsatt sjans i sofienbergparken da skjønner jeg! Nydelig

Da gjelder det bare å ta initiativ! Det stilles absolutt ingen krav til hvor mange poster eller fartstid for å arrangere disse treffene, bare gi lyd om at du tenker å sette deg i parken, så får du nok noe respons =)

KjemikalieX 19. september 2016 11:36

Skal sies at du har aldeles god sjans på å få tak i openminded people i morgen, da vi skal henge her:Sjakkturnering og øl - Tirsdag 20. september.

Hvis det er interesse kan jo også folk eventuelt møtes ett par timer tideligere i parken :bergenser:

koala1981 19. september 2016 22:54

skal prøve takk for tips, om det er noen open minded people klar for en øl på internasjonalen sitter jeg her og loker/prøver å jobbe/drikker litt nu :)

KjemikalieX 23. september 2016 22:25

Vi sitter 5 stk på Bar Polar nå, hvis noen vil komme innom :bergenser:

10 stk *

Titegn

koala1981 29. september 2016 19:26

I dag da? Noe aksjon?

Jeg er farlig nær å dra på en prøvefoestilling med Jon Fosse på Det norske teateret nu kl 20.00, og håper på en vei ut av geekeriet.
Finnes det vilje finnes det en vei

hehe

Kan jo dra noe brygg på haandtverkeren feks.

laksir 1. oktober 2016 17:57

Noen som vil være med på øl og skvalder om et par timer?

KjemikalieX 7. januar 2017 22:37

Selvom det er 2017!
Vi henger 6+ stk på Bar Polar på Torshov nå. Nesten bare oss her, bare å slenge seg på :bergenser:

*eller hvem vet hvor mange! Noen drar, noen er på vei :bergenser:

Majao Gibensis 8. mai 2023 23:38

Gjør man sånt igjen?

mentalmelt 8. mai 2023 23:55

Det har vokst nye miljøer og mange vennskap ut av alle disse møtene. Folk som nå møtes uten at det annonseres på forumet. Hvis noen tar initiativ, så kan det sikkert skje igjen.

ivar_oslo 9. mai 2023 08:41

Sitat:

Sitat av Majao Gibensis (Innlegg 3827183)
Gjør man sånt igjen?

Det er jo bare å avtale et treff og se om noen møter opp. Vi er vel over virus-problematikken nå?

Majao Gibensis 9. mai 2023 08:43

Sitat:

Sitat av ivar_oslo (Innlegg 3827221)
Det er jo bare å avtale et treff og se om noen møter opp. Vi er vel over virus-problematikken nå?

Problemet er akkurat det, om noen dukker opp. Psyken tåler dårlig motgang som det. Det beste jeg vet er å bli med, det verste jeg vet er å håpe noen blir med om jeg inviterer.

ivar_oslo 9. mai 2023 09:57

Sitat:

Sitat av Majao Gibensis (Innlegg 3827222)
Problemet er akkurat det, om noen dukker opp. Psyken tåler dårlig motgang som det. Det beste jeg vet er å bli med, det verste jeg vet er å håpe noen blir med om jeg inviterer.

I Oslo og Trondheim har det alltid møtt opp folk. Mindre steder er det større sjanse for at du blir sittende alene. I Oslo har det kommet minst 10 stykker, har sett opp til 50 på parktreff.

Kanskje andre kan fortelle om sine erfaringer?

Nøddy 9. mai 2023 17:51

Sitat:

Sitat av Majao Gibensis (Innlegg 3827222)
Problemet er akkurat det, om noen dukker opp. Psyken tåler dårlig motgang som det. Det beste jeg vet er å bli med, det verste jeg vet er å håpe noen blir med om jeg inviterer.

Dra i gang en tråd med treff i oslo så kommer ihvertfall jeg med grill, mat og noen halvlitere ;)

Er nesten værre om bare jeg kommer :D


Alle tidspunkt er GMT +2. Klokken er nå 06:54.