' freak.no - Heroin
freak.no

freak.no (https://freak.no/forum/index.php)
-   Rusmidler (https://freak.no/forum/forumdisplay.php?f=70)
-   -   Heroin (https://freak.no/forum/showthread.php?t=301455)

Ogreish 7. januar 2018 02:16

Heroin
 
Jeg har skyti heroin i flere år, men begynner å bli dårlig med årer.

Noen som har no erfaring med å skyte muskulært?
Har gjort det litt, men da har jeg vært fjern fra før av.
Får man samme kicket når man skyter muskulært, eller tar det lengere tid før man kjenner det?

Anonym bruker 7. januar 2018 02:38

Begynn med å røyk, eller dropp. Eller er dette ganske vanskelig når man har starta å skyte?

Ogreish 7. januar 2018 02:52

Ja tenkte på å prøve å røyke det, men starta med å skyte vettu, og har alltid skyti det. Men vet ikke om jeg får den effekten jeg er ute etter da

Susa 7. januar 2018 03:22

Forsøkt å plugge det? (altså opp bak..)

Ogreish 7. januar 2018 03:41

Stappe det opp i rassen? Det hørtes sært ut

Det som er noe dritt med å skyte muskulært er at det blir absesser å dritt av det

Anonym bruker 7. januar 2018 09:09

Kjempetips å foreslå for en som skyter at han kan begynne å snorte og røyke istedet.
Det vil være waste for TS og ikke være i nærheten av å gi effekten h*n vil ha.

Å plugge det vil være det nærmeste du kommer samme effekt som å skyte.
Men det blir uansett ikke like bra effekt som å sette sprøyter i åra.

Med tanke på infeksjonsfaren ved å skyte muskulært ville jeg lagt den tanken død. Effektmessig så får man ikke det samme kicket av å skyte intramuskulært og det er somsagt forbundet med stor risiko for absesser og infeksjoner.

Kierkegaard 7. januar 2018 10:39

Hei,
En venn av meg over bordet med mer erfaring rundt minus påpeker at du ikke bør koke sammen med sitron dersom du injiserer muskulært.
Og med en litt morsom rå tone sier jeg som Tøffetom her på forumet: Heroin i rassen er heroin i dassen.
Jeg ville røykt det.

Ogreish 12. januar 2018 18:06

Sitat:

Sitat av Anonym bruker (Innlegg 3417319)
Kjempetips å foreslå for en som skyter at han kan begynne å snorte og røyke istedet.
Det vil være waste for TS og ikke være i nærheten av å gi effekten h*n vil ha.

Å plugge det vil være det nærmeste du kommer samme effekt som å skyte.
Men det blir uansett ikke like bra effekt som å sette sprøyter i åra.

Med tanke på infeksjonsfaren ved å skyte muskulært ville jeg lagt den tanken død. Effektmessig så får man ikke det samme kicket av å skyte intramuskulært og det er somsagt forbundet med stor risiko for absesser og infeksjoner.

Ja stemmer det, er det jeg også vet. Har noen venner som har abscesser jævlig ofte, har hatt det ett par ganger selv, men de har vært små og forsvunnet av seg selv. Men er like vel vondt, og vill helst slippe å inn på sjukehuset for å skjære ut den driten.

Sitat:

Sitat av Investigathor (Innlegg 3417329)
Hei,
En venn av meg over bordet med mer erfaring rundt minus påpeker at du ikke bør koke sammen med sitron dersom du injiserer muskulært.
Og med en litt morsom rå tone sier jeg som Tøffetom her på forumet: Heroin i rassen er heroin i dassen.
Jeg ville røykt det.

Det er mulig, men da blir det mye bortkasta H. For om man ikke bruker sitron så løser det seg ikke ordentlig opp.
Er selvfølgelig bedre å bruke askobinsyre, det gir kanskje mindre infeksjon også


Alle tidspunkt er GMT +2. Klokken er nå 12:37.