' freak.no - Candyflip 17.mai
freak.no

freak.no (https://freak.no/forum/index.php)
-   Rusrapporter (https://freak.no/forum/forumdisplay.php?f=163)
-   -   Candyflip 17.mai (https://freak.no/forum/showthread.php?t=297370)

Hippotumus 19. mai 2017 20:41

Candyflip 17.mai
 
Triprapport candyflip 17.mai

Hvem: Jeg (jente på 30) og tre kompiser. Vi kaller dem F, J og L!
Hva: Jeg: 140ug (ish) LSD + 100mg mdma.
F: 250ug LSD. J: 160ug (ish) LSD. L: Weed (tripsitter).
Hvor: Skogen.

Siden bunaden min var til rens dette året mistet 17. mai all mening for meg, så jeg og noen kompiser bestemte oss for å nyte Norge på en litt annerledes måte. Vi møttes først hjemme hos meg, droppa LSD kl 13:02, og var hjemme en times tid, før vi bega oss ut i skogen. Veldig greit å være innendørs første timen, for vi er såpass rutinerte at vi vet at et dobesøk melder seg ganske fort.

UT PÅ TUR.
Vi hadde med masse klær, frukt, brus/iste, mat, hengekøyer og musikk. Jeg merket ganske fort at ting ble annerledes, og vi var alle i veldig godt humør. Vi var i en skog jeg er lommekjent i, og fant oss fort en veldig fin og "mystisk" spot. Skogen var helt vannvittig vakker, og veldig rar.
Denne spoten hadde mosegrunn, mange lange store trær, og en liten bekk på begge sider.
J holdt på med en mango i en halvtimes tid, og surret en del med den - noe som ga meg komplett latterkrampe. De andre lagde bål, J styra med mango, og jeg hørte på musikk med headsett. De andre måtte hjelpe meg sette på musikken, for jeg hadde problemer med å se på mobilen min, for alt av apper og bakgrunnbilde dansa rundt. Haha. Hadde vanvittige closed eyes visuals med musikken, og spesielt ASAP rocky med LSD gikk rett hjem. Kan ikke beskrives - må oppleves. Følte han har laget denne sangen for at man skal få en fin opplevelse når man har tatt LSD. Satt også lenge å så på bakgrunnsbildet på telefonen min (bikkja foran et vann med skog i bakgrunn), og det var også magisk med visuals.

UTSIKT
Ca kl 16 skulle jeg gå å tisse, men valgte heller å gå på en oppdagelsesferd alene sammen med bikkja mi. Jeg er som sagt lommekjent i skogen, så følte det var trygt. Gikk til et utsiktspunkt der man ser utover et vann og skogen på andre siden. Da fikk jeg helt sjuke visuals på trærne. De fløt i hverandre og dansa som et levende maleri. Det var veldig magisk. Jeg får visuals mye lettere enn de fleste, noe som er ironisk, for jeg var livredd for å få det før jeg prøvde psykedelika. Nå elsker jeg det. Jeg får det til og med bare med MDMA.

Gikk tilbake, og innså at vi heller burde flytte oss til utkikksplassen. Det var bare fem minutter unna, så vi pakka sammen tingene og gikk dit. Det var populært!

KLOKKA 17
Klokka 17 tok jeg 100mg mdma for å unngå tøff nedtur (var litt heavy forrige gang). Lå mest i hengekøyene og hørte på musikk og koste oss.

DUSJE.
Etter en liten stund ble jeg litt rastløs og fikk veldig lyst til å dusje. Jeg og F bestemte oss for å dra hjem til meg, for så å gå tilbake igjen etterpå.
Tok en liten stikktur til et forlatt hus jeg ofte går forbi, og vi lekte litt på en eng. Løp rundt og lekte med hundene, før vi la oss ned på ryggen og bare så opp på himmelen. Jeg hadde jo visuals AF hele tida, mens F (som tok mye mer LSD enn meg) ikke hadde noe særlig, men hadde det veldig magisk alikevel. På veien hjem tråkket jeg med vilje i masse vanndammer, og den kalde følelsen på føttene mine var veldig spennende.
Vi dusjet hver vår gang, før vi gikk tilbake. Dusjen var ikke så digg som jeg trodde, men det føltes alikevel ikke bortkasta.

TILBAKE
Da vi kom tilbake i 19-tiden lå vi bare i hengekøyene og chilla. Jeg hadde igjen mye visuals på trærne på andre siden, og brukte mye tid på å se på det mens de andre satt helt stille å tenkte på sine ting. Jeg merket at jeg tenkte veldig mye, og hadde litt voldsomt tankekjør. Begynte bli veldig sliten, men hadde det alikevel veldig fint.

21
Rundt kl 21 pakket vi tingene og begynte gå hjemover. Kjente at skogen ble mer og mer seg selv igjen, og jeg gleda meg veldig til å sove. Hjemme så vi to episoder av Rick and Morty, før vi til slutt la oss. Jeg sovna ikke før 03-tiden, men det var deilig å bare slappe helt av.

Alt i alt en innmari fin tur. En av de bedre faktisk, og jeg kan ikke tenke meg noen bedre måte å tilbringe 17.mai på.

Jeg vet ikke hvordan man redigerer et innlegg fra mobil, så legger til en kommentar med to viktige ting jeg glemte!
På den første spoten fant vi et stort pentagram som var laget av tremateriale. Så også ut som det hadde brent. Så godt mulig vi satt å trippa og kosa oss på et sånn satanistsamlingssted. Vi syns det bare var hyggelig og gøy.
Den andre tingen var at bakken glitret og skinte da jeg gikk på utflukt. Det var også helt amazing å se på. Aldri før har skogen vært så fin. Var et eventyr.
Har nok glemt en hel del i rapporten, men vi var jo ute i 7-8 timer så det blir en litt lang rapport om jeg skal ha med alt.
Blir veldig glad for tilbakemeldinger. Vil feks veldig gjerne vite om det er fler enn meg som får så mye visuals av "ingenting", og hvorfor (om noen vet). :)

Mekkern 23. mai 2017 23:49

Tror ikke det er noen spesiell grunn fr at du får visuals letter, det med rus kan være veldig personlig og avhenger også av forventninger. Jeg mener d r en gave :p


Alle tidspunkt er GMT +2. Klokken er nå 17:05.