' freak.no - Julebord-ish i tromsø?
freak.no

freak.no (https://freak.no/forum/index.php)
-   Det sosiale hjørnet (https://freak.no/forum/forumdisplay.php?f=145)
-   -   Julebord-ish i tromsø? (https://freak.no/forum/showthread.php?t=293143)

murloc 1. november 2016 20:11

Julebord-ish i tromsø?
 
Tror tittelen sier det meste. Tenkte å lodde stemni gen for dette før videre planlegging foregår.

Dongerino 1. november 2016 22:21

Følger denne! Det spørs helt når det blir osv for min del.

maniiac 2. november 2016 03:54

Dette er noe jeg kunne vært interessert i, endelig et treff i Tromsø.

GreenRay 4. november 2016 13:00

Når jeg så denne tråden tenkte jeg at dette passet perfekt, en liten svipptur opp fra Bodø. Er vel på tide å lære seg norgeskartet snart...

Blir nokk noen timer for langt nord for min del :( Kos dere!

murloc 15. november 2016 08:59

Blir kansje vel intimt med 3 mulige? Eller kansje perfekt? Vi er jo ikke så sosiale her oppe i nord.

Nether 15. november 2016 16:14

Jeg er muligens med. Har en liten frykt for å avsløre hvem jeg er, men tror nok jeg kommer over det om dere arrangerer. Kan ta med noen flere freakere om det er ønskelig.

murloc 20. november 2016 17:20

Sitat:

Sitat av Nether (Innlegg 3346607)
Jeg er muligens med. Har en liten frykt for å avsløre hvem jeg er, men tror nok jeg kommer over det om dere arrangerer. Kan ta med noen flere freakere om det er ønskelig.

Ingen som skal tvinge deg til å vise ID eller noe slikt, foruten muligens bartenderen om du vil kjøpe øl :) Er ikke så nøye for min del hva du heter!

Kutulu 20. november 2016 23:48

Følger tråden. Spørs når hvor osv....

kn^tte 24. november 2016 00:37

Foreslår 20. eller 21. Desember. Kanskje litt i seneste laget, men da er jeg i byen. Hadde vært gøy å være med! :)

Sitat:

Sitat av GreenRay (Innlegg 3344448)
Når jeg så denne tråden tenkte jeg at dette passet perfekt, en liten svipptur opp fra Bodø. Er vel på tide å lære seg norgeskartet snart...

Blir nokk noen timer for langt nord for min del :( Kos dere!

Haha:P Du er definitivt ikke fra Nord. Lett å tro at Tromsø og Bodø er nabobyer, men når man er naboer i nord har man litt større hage enn hva som er vanlig sørpå. Helst gjerne fergeleie og flere fjell som gjerde i mellom.

Nether 24. november 2016 09:18

Sitat:

Sitat av murloc (Innlegg 3347687)
Ingen som skal tvinge deg til å vise ID eller noe slikt, foruten muligens bartenderen om du vil kjøpe øl :) Er ikke så nøye for min del hva du heter!

Heh, jeg kjenner i alle fall en av dere fra før. Ikke at det blir noe problem, regner med de fleste fra freak har noen hobbyer/meninger de ønsker å holde skjult.

Stalin123 24. november 2016 13:55

Følger! Hadde vært fett med et treff i Tromsø

murloc 13. desember 2016 09:37

Foreslår vi kjører på med dette. Kan godt ta en dato nærmere julaften for min del. Passer egentlig stort sett uansett.

Underklass 13. desember 2016 09:41

Si ifra om dere arrangerer noe nyttårstreff :)

Underklass 10. januar 2017 07:00

Jeg stemmer for å forsøke å få igang et treff i løpet av de 3 første månedene av året.. Noen som stemmer imot? :D

Laagemaat 24. januar 2017 21:02

Stemmer i med Underklass. Vil gjerne treffe Freaks i Tromsø :)


Alle tidspunkt er GMT +2. Klokken er nå 07:52.