' freak.no - Tramadol
freak.no

freak.no (https://freak.no/forum/index.php)
-   Rus på legemidler (https://freak.no/forum/forumdisplay.php?f=192)
-   -   Tramadol (https://freak.no/forum/showthread.php?t=302006)

Anonym bruker 4. februar 2018 23:33

Tramadol
 
Har fått tak i noen piller tramadol.
Jeg veier ca 70kg og er 183cm.
Hvor mange må jeg ta for å oppnå en rus?
Har absolutt ingen toleranse. Vil ikke bli helt stein, bare litt bedre humør:skogstroll:
Nei, ikke skriv noen moralpreken.

Marshmallows 4. februar 2018 23:40

Begynn med én eller to, så ta en til om du syns det blir for lite?

Anonym bruker 4. februar 2018 23:47

Hvor raskt kommer effekten?

freebird 5. februar 2018 02:25

Fikk 20 av disse i forbindelse med et brudd i handen, startet med 1 før jeg la meg men utvikkla raskt toleranse og kasta lett i meg 4 stk da jeg nerma meg slutten på brettet før jeg la meg uten noe spess funk, blir sløv og søvnig av dem er min erfaring

Marshmallows 5. februar 2018 04:41

Sitat:

Sitat av Anonym bruker (Innlegg 3422549)
Hvor raskt kommer effekten?

Sist jeg spiste Tramadol tok det maks 20 minutter før jeg kjente effekten. Spiste 2x50mg i tillegg til Paracet og Ibux for å døyve sterke smerter etter en skade, men det funket heller dårlig. Ble bare sløv, og virket ikke mye mer smertestillende enn Paracet og Ibux alene. :\

Freak280404 5. februar 2018 07:50

Hvis man aldri har prøv noen form for rusmiddel, tror du da man synes det er digg?

Marshmallows 5. februar 2018 08:13

Sitat:

Sitat av Freak280404 (Innlegg 3422570)
Hvis man aldri har prøv noen form for rusmiddel, tror du da man synes det er digg?

Personlig vil jeg si nei, men man vet aldri. Folk er forskjellige og liker forskjellige ting. Jeg blir i hvert fall bare sløv av det, og ikke på en god måte.
Kjøp deg heller noen bokser øl. :bergenser:

Lonely Robot 5. februar 2018 09:41

Sitat:

Sitat av Freak280404 (Innlegg 3422570)
Hvis man aldri har prøv noen form for rusmiddel, tror du da man synes det er digg?

Jeg vil anta at de fleste som prøver Tramadol, eller andre opiater, vil like det stort sett med en gang -- såfremt det er snakk om relativt lave doser. Dette er ting som veldig fort blir veldig skummelt hvis du ikke vet hva du driver med. Ikke bare med tanke på at det er skadelig, men at selve opplevelsen blir ubehagelig.

Vil uansett ikke anbefale noen å begynne med det. Det er gøy en stund, men det er veldig fort gjort å bite over mer en man kan tygge.

CoTe2 5. februar 2018 16:57

Husk at man får fort toleranse på opiater, og plutselig er ikke Tramadol nok, og man leter etter en sterkere substans som pleier å ikke ha en god avslutning.

SpecialPlayer 5. februar 2018 18:31

Ta 3 stk

Visst du røyker bønne i tillegg blir du helt blaast avgarde :)

Jeg personlig liker aa ta alt fra 3-7, men smart aa sette grenser for man blir fort avhengig!

travaxa 13. februar 2018 13:14

Er identisk med deg ifht lengde/vekt. Forste gang var 200 meir enn nok.
En av de beste rusen jeg opplevd. Virker vara litt som med kodein, att ikke alle opplever/metaboliserer tramadol på en måte som gir den digge effekten.

Er det 50mg? 100, 150, 200?
Er det kapsler? Tablett? Depot?

Sitat:

Sitat av CoTe2 (Innlegg 3422616)
Husk at man får fort toleranse på opiater, og plutselig er ikke Tramadol nok, og man leter etter en sterkere substans som pleier å ikke ha en god avslutning.


Veldig individuellt.
Spiste 200mg i flere uker med samme, gode effekt.

sukkersyke 13. februar 2018 13:34

Har testa en gang, da spiste jeg 4x50mg. Fikk en sinnsykt god rus. Minna om molly, bare at jeg lå helt i ro med øynene igjenn uten å nesten si et ord. Hadde dog også drukket alkohol, spist 10mg valium og røyka


Alle tidspunkt er GMT +2. Klokken er nå 04:06.