' freak.no - Spill Anbefalinger for skype venner.
freak.no

freak.no (https://freak.no/forum/index.php)
-   Annet spill (https://freak.no/forum/forumdisplay.php?f=109)
-   -   Spill Anbefalinger for skype venner. (https://freak.no/forum/showthread.php?t=288694)

Eranza 11. mai 2016 11:24

Spill Anbefalinger for skype venner.
 
jeg sitter med 3 venner på skype som kjeder seg litt. Tidligere har vi alle spillt spill sammen, men noen av de klarer ikke å holde seg fast til étt spill av gangen.

Er det noen her ute som har noen anbefalinger til et spill der alle oss kan ha det moro og hygge seg?
Tema er egentlig ikke så farlig, skrekk spill med jumpscares er bare et pluss.
Litt kresen: No pay to win MMORPG. alle av oss har WoW.

Det vi har spillt så langt er:
H1Z1 (alle av oss liker dette spillet, men den er bugga for en av oss, så det blir vel ikke så mye H1Z1)
GTA V : Hvem liker ikke GTA. Tingen er at alle har spillet, vel..Bortsett fra én. Siden hun har en laptop som ikke er så god så vil hun ikke prøve det ut. Og han andres GTA 5 har begynt å puls-lagge. så vi vet ikke hva som har skjedd der. Men av og til swapper jeg innom for å leke litt.
CS:Go, Personlig likte jeg det. Men ikke de andre -Sigh- :(
7 Days To Die
killing floor 2 : han ene og jeg digget dette spillet. Men de to andre ble til slutt lei. Blod og masse zombier var visst ikke noe interessant for dem mer.
DayZ
Don't Starve Together

:D

Oshugon 11. mai 2016 11:37

League of legends? Vet ikke om dette faller under "pay to win" i lategame er alt ganske likt uansett. Veldig morsomt om man spiller med venner og begynner å få litt taket på spillet, går kanskje litt tregt i starten

Eranza 11. mai 2016 11:46

Sitat:

Sitat av Oshugon (Innlegg 3310955)
League of legends? Vet ikke om dette faller under "pay to win" i lategame er alt ganske likt uansett. Veldig morsomt om man spiller med venner og begynner å få litt taket på spillet, går kanskje litt tregt i starten

Spurte om det var noe for dem sist i går. Selv har jeg LoL, men de andre sa nei.
Også spurt dem som Dota, Diablo III, HS, Heroes Of The Storm, ect

Update til innlegget: Alle har også G-Mod

vetle32 11. mai 2016 11:50

nye venner?

ulldott 11. mai 2016 11:51

Rocket League er definitivt verdt en kikk.

Alzo88 11. mai 2016 12:22

The Culling. Dessverre er det foreløpig kun mulig å spille sammen 2 og 2, med mindre man arrangerer privat lobby med flere venner.
Veldig kult spill!

Mozzie 11. mai 2016 12:26

Rust! DayZ lignende survival.

Eranza 11. mai 2016 12:33

Rocket League, The Culling, Rust! Takk for fine svar alle sammen, gjerne kom med mer :D

Erlpil 11. mai 2016 12:37

Farming Simulator 15 // Ja, det kan høres litt døll ut men det er utrolig gøy om man er en vennegjeng som arbeider sammen.
PAYDAY 2 // Bankranker spill. Co-op. 4 spillere max, kan være mindre.
Terraria multiplayer
Robot Roller-Derby Disco Dodgeball

4pekatt1 11. mai 2016 13:02

Terraria, Minecraft, Dead Island spillene, Left 4 Dead spillene, finne en ny game mode på gmod? (ttt, flood, minigames, murder, sledbuild osv.) se på filmer/serier ilag via www.rabb.it, Overwatch kommer snart ut, Borderlands spillene, Bloody Trapland, Speed Runners, Synergy (man spiller half life 2 storyen sammen) Mount Your Friends, Risk of Rain, Smite?

Personlig anbefaler jeg Terraria eller bare vanlig minecraft, høres kanskje litt lame ut men det blir fort noen eventyr å mye gøy, så tikker bare timene inn.

Å se serier sammen med andre over nett er også kjekt om alle er down!

RayMonk 11. mai 2016 14:32

ARK er utrolig gøy med venner, bygge seg en base og overleve sammen.


Alle tidspunkt er GMT +2. Klokken er nå 00:57.