' freak.no - Send 1 gratis SMS uten registrering
freak.no

freak.no (https://freak.no/forum/index.php)
-   Annen IT (https://freak.no/forum/forumdisplay.php?f=90)
-   -   Send 1 gratis SMS uten registrering (https://freak.no/forum/showthread.php?t=294635)

dach 28. desember 2016 19:12

Send 1 gratis SMS uten registrering
 
Jeg har brukt kontanter for å få kjøpt meg et "Paygoo Gift"-MasterCard, for at dette kortet skal aktiveres kreves det at man sender 1 SMS til 2380 med kodeord AKTIVER <kunde-id>.

Problemet et at jeg IKKE kan bruke mitt mobil-nummer, jeg må bruke en tjeneste som ikke krever registrering slik at alt foregår anonymt.

Noen forslag til hvordan jeg kan gjennomføre dette på en enkel og grei måte?

Grossie 28. desember 2016 19:16

Kjøp heller visa-spendon card, om du skal kjøpe grumsete ting fra internett, ikke gjør det. Det blir stoppet i tollen i 50% av tilfellene.

dach 28. desember 2016 19:23

Trodde SpendON var utgått, men fant akuratt ut at de selges på REMA 1000. Så blir en tur innom der i morgen. Det er verd forsøket å se om det kommer frem. ;)

Grossie 28. desember 2016 19:25

Sitat:

Sitat av dach (Innlegg 3354915)
Trodde SpendON var utgått, men fant akuratt ut at de selges på REMA 1000. Så blir en tur innom der i morgen. Det er verd forsøket å se om det kommer frem. ;)

Gi oss en beskjed på straffereaksjonen du mottar :bergenser:

QueenB 28. desember 2016 19:30

Kan PaySafe være en idé? Vet egentlig ikke hvordan de fungerer, jeg bare selger de.

dach 28. desember 2016 20:54

Sitat:

Sitat av Grossie (Innlegg 3354916)
Gi oss en beskjed på straffereaksjonen du mottar :bergenser:

Kanskje jeg bare skal bestille noe flaut som ikke er ulovelig? ;)

desiigner 28. desember 2016 21:48

Sorry, leste feil. Få noen til å sende en sms for deg?

daffe 29. desember 2016 07:00

husk på å betale spendon kortet med kontanter. Det aktiveres i kassa og rimelig sikker på at hvis man vil så kan man koble spendonkortet til det kortet du betalte med. Husk at ett spendonkort til f.eks 500,- koster litt mer enn akkurat 500,-

KjemikalieX 29. desember 2016 10:53

Er mange muligheter her. Jeg har brukt det en del for å sette opp Ebay kontoer, Google kontoer og lignende.
Jeg bare googler for eksempel "free sms receive" eller "free sms receive norway". Så kommer det opp masse sider, med mange nummer.

Istedenfor å linke en konkret side foreslår jeg at du søker litt selv, da det gjerne tar flere forsøk. Da mange av numrene har blitt brukt på tjenesten før, og man må prøve et annet.


Dette ser bort i fra at man eventuelt får noe "makt" fra meldingen, for eksempel log in til en konto eller lignende.

daffe 29. desember 2016 11:24

Sitat:

Sitat av KjemikalieX (Innlegg 3355022)
Er mange muligheter her. Jeg har brukt det en del for å sette opp Ebay kontoer, Google kontoer og lignende.
Jeg bare googler for eksempel "free sms receive" eller "free sms receive norway". Så kommer det opp masse sider, med mange nummer.

Men her vil TS sende og ikke motta.

Btyven 29. desember 2016 12:52

Skaff et svenskt kontantkort, som ikke trenger å registreres, og send melding fra det svenske nummeret :)


Alle tidspunkt er GMT +2. Klokken er nå 00:56.