' freak.no - Amerikansk Netflix
freak.no

freak.no (https://freak.no/forum/index.php)
-   Datasikkerhet (https://freak.no/forum/forumdisplay.php?f=118)
-   -   Amerikansk Netflix (https://freak.no/forum/showthread.php?t=235178)

Tfan 10. november 2012 21:30

Amerikansk Netflix
 
Jeg har lyst på den amerikanske versjonen av Netflix. For dette må jeg bruke proxy, men hvilken ville dere anbefalt? Vet man kan kjøpe en som bruker en annen IP adresse bare for netflix, men har helst lyst å ikke betale...

Noen anbefalinger der ute?

toxicity 10. november 2012 21:32

Du kan bruke www.unblock-us.com de har en ukes prøve periode og jeg er ganske fornøyd med dem så langt

Spirituell 10. november 2012 21:33

Holder det ikke å bytte DNS til en fra USA?

Storebrand 10. november 2012 21:57

Kjøp dns fra Unblock-us. Kjøp amerikansk Netflix, bruk Amerikansk Netflix i Usa og i Norge :)

Quakecry 10. november 2012 21:58

Støtter og bruke unblock-US. Verdt de fem dollarene det koster. :)

Intet_Inside 10. november 2012 22:20

HotspotShield omdirigerer deg i 9 av 10 tilfeller til en "mellomserver" i USA, gratis.

artesian 10. november 2012 22:22

litt off topic, men er det forskjell på amerikansk og norsk versjon av netflix?

bergice 10. november 2012 22:27

Du kan prøve Media Hint.

Broiler 10. november 2012 23:36

Vil anbefale deg unotelly.com, DNS hvor du kan velge server fra massevis av plasser rundt om i verden, inkludert USA. Koster noen dollar i mnd, men funker fett! Bruk rabattkoden 'iheartnetflix' for 50% rabatt!

Cappy 10. november 2012 23:40

Ser du ønsker DNS gratis, men hvis du klarer å skrape sammen 30 kroner i måneden har du en stabil DNS hos Unblock Us. Hvis du i tillegg betaler for den amerikanske versjonen til Netflix tror jeg den totale summen for disse to tjenestene er billigere enn den norske versjonen alene.

Unblock Us

Amerikansk Netflix

Sitat:

Sitat av artesian (Innlegg 2756099)
litt off topic, men er det forskjell på amerikansk og norsk versjon av netflix?

Ja, forskjellen er massiv. Leste et sted at 8/10 titler er fjernet i den norske versjonen. Har sjøl brukt begge versjonene og tviler ikke på denne påstanden.

artesian 10. november 2012 23:47

Sitat:

Sitat av Cappy (Innlegg 2756191)
Ser du ønsker DNS gratis, men hvis du klarer å skrape sammen 30 kroner i måneden har du en stabil DNS hos Unblock Us. Hvis du i tillegg betaler for den amerikanske versjonen til Netflix tror jeg den totale summen for disse to tjenestene er billigere enn den norske versjonen alene.

Unblock Us

Amerikansk Netflix



Ja, forskjellen er massiv. Leste et sted at 8/10 titler er fjernet i den norske versjonen. Har sjøl brukt begge versjonene og tviler ikke på denne påstanden.

oi, såpass. Da tror jeg at jeg og går for innkjøp av den amerikanske.

Grix 11. november 2012 00:23

Brukes selv privateinternetaccess.com, koster kun 19kr mnd hvis du kjøper for et helt år.

Quakecry 11. november 2012 00:25

Norske brukeren kan brukes på amerikanske og omvendt forresten.

Cappy 11. november 2012 00:46

Sitat:

Sitat av Quakecry (Innlegg 2756233)
Norske brukeren kan brukes på amerikanske og omvendt forresten.

JePP.. Det er slik at de kan brukes om hverandre, hvilken DNS du bruker avgjør hvilken versjon du får. Forskjellen er titlene, og at det du så på den ene versjonen ikke blir lagret som "sett" på den andre versjonen. Kontoene er på en måte uavhengige og landet du er i eller DNS avgjør hvilken versjon du får.

pidget 11. november 2012 02:07

https://tunlr.net/ Gratis US DNS. Ikke testet her, men siden fremstår som seriøs.

Sitat:

Sitat av tunlr.net
The primary (preferred) DNS IP address is:
184.82.222.5

The secondary (alternate) DNS IP address is:
199.167.30.144


HuskaIkke 11. november 2012 02:47

Et lite tips: som regel er hastighet rett og slett elendig på de fleste vpner, noe som betyr at du ikke for spillt av i HD. Men for å ungå de dårlige hastighetene kan du gjøre dette:

1. Skru på vpnen
2. Finn videoen du vil se i Netflix.
3. Klikk inn på den videoen du vil se.
4. Vent til loadingen er ferdig.
5. Når loadingen er ferdig kan du skru av vpnen for å bufre resten av videoen på ditt "norske" nett uten vpn.

Håper du/dere forstod det, bare spør om det er noe. :)

sam500 11. november 2012 03:03

Hmm, kjøpte nettopp Hotspotsheild, 80kr for ett år, og streaming i hd funker plettfritt for meg.

Tfan 11. november 2012 13:25

Kjøpte DNS fra unblockUS, men når jeg skal registrere meg på Netflix, så godtar den ikke zip-adressa. Noen som vet hva jeg må gjøre her?

Moreagain 11. november 2012 13:39

Du må vel bruke et amerikansk postnummer. Generer en falsk identitet her og bruk adressen du får opp. Det burde funke.

Turbolego 11. november 2012 14:17

Sitat:

Sitat av Tfan (Innlegg 2756545)
Kjøpte DNS fra unblockUS, men når jeg skal registrere meg på Netflix, så godtar den ikke zip-adressa. Noen som vet hva jeg må gjøre her?

Legg til en 0 ekstra på slutten eller på begynnelsen (huska ikke ka som funka) av dit norske postnummer.

Funka for meg, regga med min norske adresse knyttet til visakortet mitt. :)

Tfan 11. november 2012 15:10

Der ja! Takker og bukker for all hjelp :)

Grix 11. november 2012 22:33

Semi-offtopic, "DNS" er vel feil ord å bruke her? Spiller ikke noen rolle om du har amerikansk eller norsk DNS server, er VPN/proxy du trenger.

Antidote 15. november 2012 12:56

Slik får du den amerikanske :)

Tupsi 21. november 2012 00:57

Jeg bruker hidemyass.com på både netflix og div andre streamet sider fra usa, det fungerer utmerket for meg ;)

CryptoN 21. november 2012 04:07

Sitat:

Sitat av Grix (Innlegg 2757129)
Semi-offtopic, "DNS" er vel feil ord å bruke her? Spiller ikke noen rolle om du har amerikansk eller norsk DNS server, er VPN/proxy du trenger.

Stusset litt på dette jeg også. Forstår ikke hvordan dette kan ha noe med hvordan Netflix sjekker opp hvilket land du er i. Ser ut som mange her mener det. Er det i det hele tatt mulig å se hvilken DNS-server en klient benytter seg av? Trodde de sjekket IP og så hvilket land denne tilhørte.

doffen67 21. november 2012 08:52

Noen som vet hvordan man kan få denne amerikanske versionen på IPad og IPhone ? :)
Har allerede Amerikansk på pc, gjennom mediahint Utvidelsen til Chrome.

Turbolego 21. november 2012 09:06

Sitat:

Sitat av doffen67 (Innlegg 2767247)
Noen som vet hvordan man kan få denne amerikanske versionen på IPad og IPhone ? :)
Har allerede Amerikansk på pc, gjennom mediahint Utvidelsen til Chrome.

Du setter en amerikansk dns på enten ipad'n og iphonen eller ruteren din.

Prøv http://tunlr.net/
Den er gratis. :)

doffen67 21. november 2012 09:14

Gjør den noe med hastigheten på nettverket ettersom jeg har en amerikansk DNS? :)

Takk btw ;D

Turbolego 21. november 2012 09:22

Sitat:

Sitat av doffen67 (Innlegg 2767256)
Gjør den noe med hastigheten på nettverket ettersom jeg har en amerikansk DNS? :)

Takk btw ;D

nah, ikkje for meg ivertfall, har unotelly sin dns tho, men tviler på at det er store forskjellene...

doffen67 21. november 2012 09:38

Okei, Takker og bukker (:

Funker ikke med tunlr.net lenger...


Alle tidspunkt er GMT +2. Klokken er nå 16:30.