' freak.no - Blodprøver og urintesting
freak.no

freak.no (https://freak.no/forum/index.php)
-   Utvalgte rusforumtråder (https://freak.no/forum/forumdisplay.php?f=155)
-   -   Blodprøver og urintesting (https://freak.no/forum/showthread.php?t=114285)

Sondre 10. januar 2011 02:02

Appelsin Juice og store mengder Syrlig drikke har jeg opplevd flere kompiser som har klart seg på... de hadde noen dager på seg da... Hvis prøvene blir grundig testet er dette relativt lett å finne ut av... Men tror ikke de tester så nøye...

mad187 12. januar 2011 16:28

noen som vet hvor lenge ritalin sitter i blodet?brukte sist i romjula.men jeg røyka det da.har hørt at man tester posetivt på mange rusmiddler når man har tatt ritalin

Totskalle 12. januar 2011 17:21

Jeg mener at metylfendiat har en halveringstid på 2 timer i blodet. Det vil helt sikkert slå ut som amfetamin, kanskje ikke på en utvidet test. Det er vanskelig å si. Men skal jeg gjette vil jeg tro at det ikke er å spore etter en 2-3 dager, kanskje mindre.

mad187 12. januar 2011 20:12

okey.tnx:) da er jeg sikkert trygg

Lilje 12. januar 2011 21:10

Hei

Jeg håper det ikke er besvart i tråden, for jeg prøvde å lese meg gjennom alt men jeg er syk så jeg orker rett og slett ikke.
Jeg må rett og slett bare fyre inn et spørsmål her.....(håper noen vil svare som har peling) jeg har googlet, og til, og med spurt en avd på et lab ved et større sykehus.

Greien er: jeg bruker metamina ( deksamfetamin) ADHD-medisin. Venninna mi bruker ritalin. Hun går på urinprøver. Hun har det egentlig ganske kjipt med bivirkninger på ritalin, der i blandt angst. Det hadde jeg også, derfor skiftet jeg til metamina som er tilnærmet bivirkningsfri for min del. Hun får ikke skifte til metamina fordi hun har vært tung rusmisbruker (for åtte år siden). Jeg vet det...legen hennes er et kapittel for seg selv. Nå hvis hun der i mot sier seg villig til å gå på prøver i 6 måneder så skal hun også få metamina.
Nå vil hun prøve mine metamina ( helt greit for meg) og se om hun tåler dem. Hun er lite villig til å gå ett halvt årt på prøver hvis også metamina skulle vise seg å være full i b virkninger for hennes del, de også. Og så det store spørsmålet:

Vil ritalin ( metylfenidat) og metamina ( deksamfetamin) slå ut som det samme på urinprøver?? Hun er allerede satt på prøver skjønner dere.

Jeg har fått en del forskjellige svar rundt dette, både ja og nei. Jeg vet at dette forumet har en del "eksperter" på slike ting. Altså folk som kan litt om dette. Er det noen som kan svare, med en god begrunnelse attåt?

Setter veldig pris på svar.

skukketrure 12. januar 2011 22:20

her er en måte som ikke er nevnt men som er sikker!

1. skaff rent piss fra en kompis som du feks kan ha liggene i frysern
2. ta en myk gummidildo som du sager i 2 (type strapon) og borer hull i, lim på 70 cm tynn slange som går opp til en
pose du har under armen. og vips så kan du trygt gå på prøver under tilsyn til i all evighet

ps! husk at pisset må holde noenlunde kroppstemp

Lilje 14. januar 2011 13:26

Et annet tips:

Sørg for å smør hendene godt inn med vaskepulver. Få det til å sette seg skikkelig under neglene og i det hele tatt. Vaskepulver inneholder oksiderende blekenmiddel som får signalstoffene i urinen din til å oksidere vekk. Søgr for at du tisser på hånden fingrene neglene dine når du tar prøven. Skrap løs det som er under neglene dine (så mye som mulig) og sørg for at det havner i galsset med prøven din. Dette må jo gjøres i uten at noen skal begynne å lure på hva du driver med, så øv deg en gang hjemme først.

Dette er et ekspriment fordi jeg vet ikke hvor mye mengder som skal til, men jeg vet at det funker. kanskje man skal sørge for å være litt utvannet i tillegg.

Det jeg til gjengjeld vet er at det funket med hjemme drugtester.

Hvis disse er et helt annet opplegg en lab tester så kan jeg ikke garantere for hell men jeg tror faktisk at det er verdt et forsøk hvis du likevel sitter i saksa. Jeg mener det skal funke. Signalstoffene oksiderer jo vekk.

l

WhiteLady 14. januar 2011 14:49

Sitat:

Sitat av Don Veto (Innlegg 912528)
Vil det merkes om pisset har stått avkjølt i noen dager, at det er en annen sitt piss, om det er et annet kjønn sitt piss? Bare sånn greit å vite:p


Nei, det merkes ikke at urinen har stått avkjølt, så lenge man gjør det på riktig måte. Ta en prøve og la den stå og bli avkjølt før du legger den i kjøleskapet, og ha den der til du trenger å bruke den.

Hvis du skal levere andres prøver skal du være sikker på at den du får fra er ren og ikke feks få prøven av ei som er gravid og du er gutt, den er det mange som har driti seg ut på.

De måler forskjellige nivåer som ph og kreatin nivå av en urinprøve, så da kan de se hvis nivåene er like bestandig, så er det ofte grunn til å tro at man jukser. Så skal du "fake" flere prøver, ta de i flere omganger, så nivåene blir forskjellige.

Eller bare hold deg ren, så slipper du dette hodebryet :p

shellz 19. januar 2011 00:01

jukse på urintest: SALMIAKk
 
har hørt at Salmiakk kan skjule amfetamin på urinprøve.

noen som vet om dette er sannhet eller myte, eller eventuelt andre ting som kan fungere får å skjule Amfetamin / Metamfetamin ?

- shellz

sunshine81 21. januar 2011 00:06

valium
 
Hvis du har tatt en valiumtabelett, hvor lang tid etterpå vises det på urinprøven???

magnus3k 21. januar 2011 00:08

7-10 dager ved lite bruk ifølge erowid ;)

sunshine81 21. januar 2011 00:24

For bare en tabelett?

pidget 21. januar 2011 00:38

Sitat:

Sitat av sunshine81 (Innlegg 1973347)
For bare en tabelett?

Ikke usannsynlig nei.
Sitat:

Sitat av felleskatalogen
metabolisme: I leveren. Hovedmetabolitt N-desmetyldiazepam er farmakologisk aktive og har samme virkningsspektrum som diazepam, men dobbelt så lang halveringstid. I tillegg de farmakologisk aktive metabolittene temazepam og oksazepam. Oksidative metabolisme av diazepam medieres av CYP 3A- og CYP 2C19-isoenzymene. Oksazepam og temazepam konjugeres videre med glukuronsyre. Utskillelse: I urinen, hovedsakelig som konjugerte metabolitter


rEfreZhed 21. januar 2011 11:54

Cannabis og Blå valium i urin
 
Heihei. Jeg var usikkert på hvor jeg skulle poste dette, så jeg får vell legge det her. Jeg ble akkurat tatt for besittelse, bruk og erkjenning av hasj. Så nå må jeg gå på urinprøver for å ha praksis på skolen min. Jeg tok en prøve for ei uke siden (Hadde ikke røykt på 2 uker), og den ble rein. Tar en ny en på mandag, og nå skal jeg ta prøve hver andre uke.

Hvor ofte vil dere si at jeg kan røyke i mellom de to ukene?
Er det noe triks for å få det fortere ut av urinet? (Vet om mange, men et par til skader jo ikke).
Det samme med blå valium, hvor lenge ligger det i pisset?

Takk for svar, Peace!

Geekyloser 21. januar 2011 17:19

Cannabis i urinen 1-6 days (single use)

Diazepam (valium) i urinen 7-10 days (single use), Tested for in Standard Drug Tests? No

Er ikke sikkert de tester for Valium. Tren spis sunt og drikk mye vann, så går det fortere ut av kroppen.

rEfreZhed 22. januar 2011 15:48

Sitat:

Sitat av Geekyloser (Innlegg 1973956)
Cannabis i urinen 1-6 days (single use)

Diazepam (valium) i urinen 7-10 days (single use), Tested for in Standard Drug Tests? No

Er ikke sikkert de tester for Valium. Tren spis sunt og drikk mye vann, så går det fortere ut av kroppen.

De skjekker meg for alle Benzodiazepiner -.-
Men single use, det vil si at jeg bruker det ei gang?

ZionRoad 22. januar 2011 17:16

Single use = Engangsbruk, det stemmer.

Benzo kan spores i urinen i alt fra 5 dager til 14 dager. Det er ikke Benzo de finner, men bindingstoffer og inaktive metaboliter som sitter litt lengere i kroppen.

Som nevnt, du må rense kroppen med vann og få "skittent vann" ut av kroppen med mosjon.

Benzo i seg selv i ren form tar ikke mer enn 2-3 dager å bli kvitt fra kroppen/urinen.

Cheesy 22. januar 2011 21:47

Sitat:

Sitat av Don Veto (Innlegg 912528)
Vil det merkes om pisset har stått avkjølt i noen dager, at det er en annen sitt piss, om det er et annet kjønn sitt piss? Bare sånn greit å vite:p

Har avlagt en del urinprøver selv, de sjekker tempratur og kreatinin nivå i pisset, så det KAN merkes om det er noen annen sitt piss.
Prøv å finn en clean person som er på ca samme størelse som deg, og hvis du kommer med kaldt piss så er det ikke vits. Pisset må være varmt.

Ja91 9. februar 2011 12:08

Slår Vallergan ut på urinprøve?
 
Fant ikke noe om dette på nettet.

Går på urinprøver hver uke og tok 5 hvite 10 mg vallergan sammen med alkohol på en speed nedtur i høst og fikk da en behagelig rus der nerver forsvant og fikk en lignenes følelse som valium og lurer derfor på om det er benzo i vallergan?

Vet det er et c-preperat men siden jeg fikk en behagelig rus i høst så lurte jeg på om det inneholdt benzo eller noe som kan slå ut på en urinprøve?

Har et brett liggenes som jeg ikke har tatt pågrunn av jeg trodde det ville slå ut på testen. Men hvis det ikke slår ut så kan jeg jo ta et par:)

Dimergon 9. februar 2011 12:11

Vallergan er et antihistamin, alså allergimedisin. Hvis noen spør, si katten til moren til naboens søsters svigersønn hoppet inn vinduet og du begynte å snufse. ;)

http://213.225.88.53/pasientutgave/s...light=0&thin=0

Ja91 9. februar 2011 12:17

Men vil det slå ut på en urinprøve? I mine prøver sjekker de blandt annet innhold av et stoff slik at de kan se om jeg har drukket mye vann. Har jeg drukket mye vann gjelder ikke prøven, så er ikke noe hurtigtest prøve.

Har en litt hard bakrunn og det får store konsekvenser om jeg blir tatt for noe da jeg mister sertfikatet osv.

Men trodde ikke C- preperat skulle slå, men vet ikke hva mer det inneholder så må ha svar fra noen som vet:)

Dimergon 9. februar 2011 12:19

Sitat:

Hver tablett inneh.: Alimemazin. tartr. 10 mg, lactos. Filmdrasjert. Fargestoff: Indigotin (E 132), titandioksid (E 171).
Dersom de mot all formodning skulle se Vallergan på en urinprøve er det ikke værre enn å si du har brukt det for å forhindre allergiene dine.

Har mine tvil for at de kommer til å smekke deg over fingrene pga det.

Sitat:

Klassifisering: Fentiazinderivat med histaminantagonistisk og uttalt sedativ-hypnotisk virkning samt antikolinerg effekt. Effektivt antiallergikum med kløestillende virkning. Den histaminantagonistiske virkningen er mer uttalt enn for prometazin.

Ja91 9. februar 2011 13:15

Tar prøven hos legen så de vet at jeg ikke har allergi. Pågrunn av min bakrunn så vet de at jeg har rust meg, eller så kan jeg si at jeg ikke fikk sove. Men slår det ut vil det stå at en prøve var positiv og er avhengig av at det står at alle prøvene var negative. Har blitt tatt for valium og hasj på prøvene før så har på en måte en siste sjangs.
Selfølgelig er ikke det å bli tatt for Vallergan så gale som de andre rusmidlene, men vil alikevel stå at en prøve dette året var positivt for stoff. Har ikke lenge med prøver igjen så kan ikke ta sjangser.

Er det noen som har spist vallergan og tatt en urinprøve uten at noe har slått ut?

Batabusa 10. februar 2011 00:51

Vallergan gir ingen rus. Det gjør deg bare trøtt, slapp av. Har dem selv, blir bare trøtt med hangover.

Niteandfog 10. februar 2011 15:51

Tviler veldig på at det slår ut på urinprøven din. Dessuten er ikke vallergan et rusmiddel. Det er bare en kjip allergimedisin med virkningene Batabusa beskriver. Tok selv 2 stykker tidlig på kvelden i går, og føler fortsatt at jeg har bomull i hodet. Antihistaminer er generelt sett noe tullball. I veldig mange land får du vallergan, truxal, phenergan etc. uten resept. Det taler jo egentlig for seg.

Kan ikke gi jeg deg et 100% sikker svar, men tror du kan senke skuldrene og ta det med ro.

Ja91 10. februar 2011 18:48

Takker for svar:) er denne trøttheten og døsigheten jeg er ute etter. 50-100mg Vallergan+et par pils etter noen dager på speeden er deiligt:)

skukketrure 10. februar 2011 18:57

du bør antagelig bekymre deg mer for om speeden synes på prøve. valargan leter de jo ikke etter på en test for rusmidler å det er ikke benzo i valargan

Ja91 10. februar 2011 19:06

Jeg var usikker på om Vallergan inneholdt benzo og var derfor jeg spurte.

Farten går fort ut av systemet så ingen problem å speede 2-3 dager i uka uten å bli tatt:)

mercen 10. februar 2011 19:38

Tvilsomt at det var Vallergan du tok, Vallergan er knall-blå !

Batabusa 10. februar 2011 19:56

Så mye vallergan er det ikke vits i å spise. Får du ikke sove på 30mg er det ikke vits i å hive innpå syv til`?

mad187 7. mars 2011 15:08

hei jeg lurer på hvor lenge thc sitter i blodet?jeg røyker ikke mer en 2 gram tjall i måneden å avlegger blodprøve 1 gang i måneden

Totskalle 7. mars 2011 16:11

Ved engangsrøyking (dosering på 1-2g) sitter THC i blodet vanligvis i 2-4 dager etterpå. Erowid eller eventuelt Google har sikkert mer nøyaktige svar med kilde.

Psytrip 8. mars 2011 23:53

Kom på et spørsmål. La oss si en person som røyker mye cannabis over et par uker og legger på seg en del i perioden han/hun røykte på. Når dette individet da sluttet å røyke cannabis, men beholder vekten sin eller fortsatte å legge på seg i ettertid. THC er jo kjent for å binde seg til fettmolekyler så ville ikke det da være teoretisk mulig at THC'en da kunne spres ut i blodet igjen om dette individet begynner å slanke seg, og dermed slå positivt ut på narkotika tester?

Totskalle 9. mars 2011 00:58

Jo det er et kjent faktum.

Oneblo 18. mars 2011 14:01

Spor av THC/Benzo i urin vs. blod?
 
Hei !

Lurte på hvor THC/Benzo setter seg best - blod eller urin ?

- hvor lenge sitter det hvis man røyker 10 gr ca. hver 2-3 mnd ?

- hvor lenge sitter benzo i kroppen ved bruk ca. 5-7 ganger ? Snakk om Rivotril, om det skulle være av interesse.

nasss 18. mars 2011 18:50

THC og Benzo "setter" seg ikke i pisset eller blodet, men som ZionRoad sier;

Sitat:

Sitat av ZionRoad (Innlegg 1975067)
Single use = Engangsbruk, det stemmer.

Benzo kan spores i urinen i alt fra 5 dager til 14 dager. Det er ikke Benzo de finner, men bindingstoffer og inaktive metaboliter som sitter litt lengere i kroppen.

Som nevnt, du må rense kroppen med vann og få "skittent vann" ut av kroppen med mosjon.

Benzo i seg selv i ren form tar ikke mer enn 2-3 dager å bli kvitt fra kroppen/urinen.

Jo hyppigere bruk, jo lenger tid vil kroppen bruke på å skille ut disse stoffene.

Et eksakt regnestykke blir vanskelig med så mange ukjente faktorer, men med erowid og felleskatalogen vil du nok få et litt mer vettu svar ;p

Cherie 12. april 2011 19:03

Er i en litt idiotisk situasjon. Er i utredning for ADD/ADHD, men ikke noe rusmisbruk historikk eller noe slik, aldri blitt tatt for noe. Har ingenting på papirene til psyk/lege og slikt, kun det at jeg bruker benzo jeg får utskrevet med legen, men ikke noe misbruk, har gode grunner til å bruke disse.

Men jeg vet ikke OM de skal ta prøver, og om de tar prøver, er det noen grunn for dem å teste for narkotika når jeg ikke har noe historikk med rus?

Og så vet jeg ikke NÅR det blir prøver heller.... Brukt ritalin og amfetamin som selvmedisinering, så redd prøvene bare kommer plutselig så jeg ikke har tid å bli rein. Samt gikk på en smell i går og spiste cannasmør (type 0,3 gr veldig bra shit). Men det er skjeldent jeg bruker cannabis, sånn mindre en en gang i mnd, så regner med det ikke sitter i mer enn en uke håper jeg.

Spurte legen om prøver (ikke narkotika) og han sa det testes mest lever og nyre funksjon og EKG. Men siden jeg har testet ting ofte det siste året (ikke narkotika da) så var det ikke sikkert jeg trengte noe anna enn EKG.

Hvor lang tid bør jeg være ren fra amf/rit for å ikke teste positivt om det blir prøver?
Og Cannabisen jeg hadde i meg, (har vel hatt i meg max 1 gr de siste 3 mnd) vil den være ute innen en uke?

janos23 12. april 2011 22:06

Sitat:

Sitat av Oneblo (Innlegg 2036866)
- hvor lenge sitter det hvis man røyker 10 gr ca. hver 2-3 mnd ?
.


Hos meg ble det påvist thc i urin 12uker etter jeg slutta. Men det var med hyppig bruk..

men i ditt tilfelle vil jeg påstå du er clean etter hvertfall 3 uker..

I blodet ligger det max i 12timer.

Marcel Domini 8. juni 2011 02:14

Hei!

Jeg skal på urinprøve imorra (idag 8.6.11) klokken 21.00.
Fra onsdag til søndag røyket jeg 1g fordelt på disse dagene, har ikke røyket noe før det.
Jeg har altså ikke røyket noe siden søndag kveld. Det jeg lurer på er om det kommer til å gi utslag på prøva? Jeg tar sånne hurtigprøver som viser strek hvis du er clean og ikke strek dersom du har noe snusk i urinen.

Jeg drakk zalo igår kveld, og har ellers drukket masse vann. Er det noe annet jeg kan gjøre for at det ikke slå ut? Skal også legge til at jeg er en liten fyr og forbrenner fett som bare faen. Er det noe jeg kan gjøre for å ikke bli busta imorra?

Takk på forhånd :)

Er det noen der ute som kan hjelpe eller?

Affinity 8. juni 2011 15:57

Bare ta det helt med ro og ikke stress, for alt de vet var du i ett rom med folk som røyka uten at du var klar over det og inhalerte samme luft.

Det skal heller ikke være noe problem for kroppen din å skille ut avfallsstoffene ettersom du ikke har røyket før!

HobbyWanker 14. september 2011 02:45

Lei urinprøver
 
Hei, etter manglende tillit hjemme ifra har jeg blitt satt på urinprøver 1 gang i uka, som regel hver torsdag.
Som tittelen sier er jeg rimelig lei av å avlegge urinprøver 1 gang i uka ettersom dette nå har foregått i 1 1/2 måned.
Jeg lurer derfor på om det er noen mulighet for at jeg fortsatt kan røyke meg ordentlig god å fin samme dag som jeg avlegger urinprøver for så å avlegge en helt ren og fin prøve igjen uken etter?
Jeg veier ca 65kg og er 170cm, og trener regelmessig styrke og kondisjon 2 ganger i uken.
Urinprøven som avlegges er den vanlige "narkotika" testen hos det lokale legesenteret, den tester alt fra cannabis til kokain og metadon.

Noen som har noen erfaringer eller vet med ekstrem presisjon og nøyaktighet at det faktisk er mulig å røyke seg ballefjern samme dag som man har avlagt prøven for så å avlegge en helt ren prøve neste uke igjen?

Setter ekstremt stor pris på alle svar :)

mvh

Deprimert Stoner..

Walter White 14. september 2011 02:58

Det er så utrolig individuelt hvor lang tid det tar før man pisser rent.
Jeg orker ikke forklare så dypt akkurat nå, men noen ting av betydning er:
- Kroppsvekt
- Høyde
- Hvor mye du drikker
- Om du trener/Hvor mye du trener

Jeg har selv en kompis som pisset reint etter 3 dager, så det er helt klart mulig.

Hak5Fan 14. september 2011 03:03

Går da utifra at om han trener mye og drikker mye så bør han klare dette uten problemer. Er det riktig?

Walter White 14. september 2011 03:08

Dersom han ikke er feit, trener mye, svetter mye, drikker mye vann og ikke røyker spesielt mye mer enn en joint så burde ikke dette være noe problem nei. Høy forbrenning er et stort pluss.

dildo-jonny 14. september 2011 03:13

disse urinprøvene du snakker om regner jeg med er strips disse er lette å manipulere, er bare å blande inn litt salo foreksempel eller bare ha reint piss ligende i frysen å tine det opp dagen før, er prøven overvåka blir det litt vrient men her er noen alternativer putte urinen i en sprøyte med en tynn slange festet til snabelen å ha sprøyta i lommen,
eller ta zalo på fingrene å passe på å pisse på fingrene når du avlegger prøven
ellers finne det masser av alternativer på nettet som zydot en drikk du drikker X antal timer før du pisser så er du rein i X antal timer om du lurer på noe mere spesefik så bare pm meg :D

Walter White 14. september 2011 03:17

Zalo blir avslørt under analyse.
Det skiller ut fettet, som er nettopp det som analyseres.
Da vil de finne ut at du har cheata.

Slange langs kukken og noen andres piss i lomma høres heller ikke
ut som en fet greie i mine ører. Hvor mye stress skal man gå gjennom for
å bli balle?

De fleste urinprøver er overvåket etter min forståelse.

Og hvis han bare røyker en joint i uka blir han superballe når han først fyrer.
Det beste er å bare sørge for å pisse reint til de antar at du har sluttet for godt.

Sitat:

Sitat av HobbyWanker (Innlegg 2254970)
Jeg veier ca 65kg og er 170cm, og trener regelmessig styrke og kondisjon 2 ganger i uken.

Ut ifra det du skriver burde du lett kunne røyke en joint og pisse rent en uke senere.

dildo-jonny 14. september 2011 03:25

Sitat:

Sitat av Walter White (Innlegg 2254984)
Zalo blir avslørt under analyse.
Det skiller ut fettet, som er nettopp det som analyseres.
Da vil de finne ut at du har cheata.

Slange langs kukken og noen andres piss i lomma høres heller ikke
ut som en fet greie i mine ører. Hvor mye stress skal man gå gjennom for
å bli balle?

De fleste urinprøver er overvåket etter min forståelse.

Og hvis han bare røyker en joint i uka blir han superballe når han først fyrer.
Det beste er å bare sørge for å pisse reint til de antar at du har sluttet for godt.



Ut ifra det du skriver burde du lett kunne røyke en joint og pisse rent en uke senere.


altså hvem sier at testen skal analyserers som du ser jeg skriver så snakker jeg om strips altså hjemme teste de man kjøper på apoteket

tilbake til slangen
dette trenger ikke være andres piss det kan være noe du har lagret i frysen av dit eget en gang du kunne pisse reint

men ser nå at trådstarter går hos legen å tiser noe som gjør det litt mere avansert men zydot er å ambefale eller drikke masse apelsin juse hele uka å tømme seg mest mulig for urin før prøven tas å drikke masse masse vann først

DrHoffman2 14. september 2011 04:29

Har en kompis som måtte ta pisse prøve å han pissa ureint i 6 uker etter han måtte slutte og han trener mye . Så man veit desverre aldri hvor lang tid det kan ta . Kan du ikke be om å slutte med det da bare si du er lei å atte du er keen på å puffe ;)

JayHova 14. september 2011 04:37

Sitat:

Sitat av DrHoffman2 (Innlegg 2255016)
Har en kompis som måtte ta pisse prøve å han pissa ureint i 6 uker etter han måtte slutte og han trener mye . Så man veit desverre aldri hvor lang tid det kan ta . Kan du ikke be om å slutte med det da bare si du er lei å atte du er keen på å puffe ;)

Nesten alle som har røyket på daglig basis eller flere ganger i uken over lang tid hadde pisset ureint i 6uker.Men nå er det jo snakk om en som er rein og kun skal ta seg en joint,da er han mest sannsynlig rein innen neste prøve.
Det er ingen som pisser ureint i 6uker etter kun en gangs bruk.

KiisJ 14. september 2011 05:17

hørt at sitronvann skal funke som faen, bare drikke mye av det+drikke mye vann og trene mye..mitt beste tips


Alle tidspunkt er GMT +2. Klokken er nå 14:55.