' freak.no - Spørsmål om MDMA
freak.no

freak.no (https://freak.no/forum/index.php)
-   Rusmidler (https://freak.no/forum/forumdisplay.php?f=70)
-   -   Spørsmål om MDMA (https://freak.no/forum/showthread.php?t=301559)

PsychedelicCirc 12. januar 2018 01:40

Spørsmål om MDMA
 
Har noen spørsmål om en kommende mdma trip. Er 18 år og veier 55 kilo. Lever ett helt ok gjennomsnittlig kosthold.
Om det skulle ha noe og si. Skal på ett arrangemang eller såkalt rave om 8 dager. På den tiden jeg er der skal jeg ta mdma.

1.Hva kan jeg forvente? 2 gangs møte, denne kvelden uten weed og alkohol. 100mg rent mdma, tar mindre fordi jeg ble søvnig av 150mg 14 dager før.
2.Skal sikkert danse, hva må jeg være obs på når det kommer til hydrering og sånn?
3.Hvilke faretegn må jeg se og kjenne etter?
4.Hvordan får jeg det forbi vaktene?
5.Finnes det måter og unngå kvalme/ubehag på?

Takker alle som orker og svare, setter utrolig stor pris på det. Ha en fin dag/kveld videre.

Stuk3hue 12. januar 2018 01:54

Husk at du fort bygger toleranse, så ikke ta noe MDMA i forkant.
Blir en del svetting, så litt mer enn normalt væskeinntak er anbefalt.

Noen kan bli overfokusert på dette med væskeinntak og kan rett og slett drikke for mye.
Se etter vanlige tegn som svimmelhet, "stjerner" osv (ting man opplever under f.eks en hard treningsøkt). Ta en pause. Slapp av med et glass vann.
Helst ha noen rundt deg som vet hva du har inntatt.

Vaktene sjekker nok ikke lommene dine, men en klipspose i boxeren er oftest tryggest.
Kvalme/ubehag kommer som regel under oppturen, så ta det rolig i denne perioden.
Enjoy:)

vetikkemedturbo 12. januar 2018 02:15

1. Det er mulig at effekten blir noe redusert siden du ikke har ventet mer enn to uker siden forrige gang, men du vil nok ha en ganske lignende opplevelse. I framtiden bør du helst vente minst en måned mellom hver gang du bruker MDMA, gjerne lengere.
2. Husk å drikke ganske regelmessig. Ikke drikk mer enn en halv liter i timen.
3. Dosene du tar er rimelige, så jeg vil si at den største faren er at du starter å si til deg selv at det er greit å ta MDMA annenhver helg. Hvis du bruker det for ofte vil du muligens ødelegge effekten av MDMA for deg selv permanent, og muligens ødelegge kroppen din og. Du har hele resten av livet på deg til å ta MDMA, du trenger ikke å ta det altfor ofte når du er ny.
4. Putt det i bokser/BH. Det er ikke uvanlig at lommer, vesker og lignende blir sjekket, men undertøy blir aldri sjekket.
5. Du kan prøve å spise ca 1 gram ingefær ca 15 minutter (litt lengere kan sikkert fungere og) før du tar MDMA. Dette er veldig effektivt for å stoppe kvalme for enkelte. Som Stuk3hue sa, ta det rolig under oppturen.

PsychedelicCirc 12. januar 2018 02:43

Dette er virkelige bra ting jeg skal ta til meg! Misbruk har jeg lyst og unngå i framtiden, helst unødvendig bruk også.

Skal nok finne en grei måte og få det inn på, bokseren tviler jeg selv på blir sjekket. Har heller ikke planer om og drikke noe alkohol, dagen før kanskje.
Utenom det har jeg en god bruning om det skulle bli noe nedtur :) har tripsitter btw, og 2 stykker og droppe med :)

Wilhelmina39 12. januar 2018 16:44

Anbefaler deg å ha ett par valium e.l å roe deg ned på hvis det blir for heftig for deg! Kan fort få litt panikk hvis du får litt for mye, og da blir det enda verre... Enyoj��

Mooz11 13. januar 2018 16:40

google: how to take mdma safely og kjøp inn magnesium, vit C og flere andre ting. det beskytter hodet ditt, forlenger og forbedrer turen!
DRIVE SAFELY!


Alle tidspunkt er GMT +2. Klokken er nå 06:25.