' freak.no - Blodprøver og urintesting
freak.no

freak.no (https://freak.no/forum/index.php)
-   Utvalgte rusforumtråder (https://freak.no/forum/forumdisplay.php?f=155)
-   -   Blodprøver og urintesting (https://freak.no/forum/showthread.php?t=114285)

spQ 19. juni 2008 11:53

Eneste som kan skje, er at prøven blir ødelagt og man må ta ny.
Det er bare bullshit at prøven går fri for THC. Prøve taker kan vinne seg litt tid på å måtte ta ny prøve, det er det eneste.

Jozeph 19. juni 2008 12:19

THC og urin varierer fra pers til pers. Da jeg slutta brått etter 8 års daglig bruk (ca 5 g om dagen ) var jeg helt clean etter 16 dager. Så kan ta lengre tid for noen og kortere for andre.

Tren mye, spis mye og drikk mye vann. Så resner du kroppen så godt som mulig.

Benzo og amf gav jeg rene prøver 2 dager etter inntak. Mens kamerat av meg leverte uren prøve etter 4 dager siden benzo inntak.

Med andre ord det er ingen fasit svar på hvor lenge akkurat DU har det i systemet ditt. Men gjennomsnitlige svar finner du over alt på nettet.

Kan også nevne det at i denne perioden jeg sluttet, savnet jeg thc så utrolig mye ( er foresten 5 år siden jeg sluttet ) og lurte meg selv med å ta en pipe sammen med noen venner, for så og hive meg over speilet med speed etterpå. I håp om at speeden renset ut THC kjappere , siden jeg måtte levere pisseprøve 1 uke frem i tid. Resultat av urin prøve var THC slo ut. Speed var ikke der.

kalelis 20. juni 2008 02:46

men ett spørsmål! skal ta prøve i morgen. Viser den bare positivt samme faen eller viser det hva jeg har tatt? skal ta prøve hos legen for å begynne på ritalin! vennligst svar raskt og serriøst.

random25880 20. juni 2008 02:48

Sitat:

Sitat av kristoffern
men ett spørsmål! skal ta prøve i morgen. Viser den bare positivt samme faen eller viser det hva jeg har tatt? skal ta prøve hos legen for å begynne på ritalin! vennligst svar raskt og serriøst.

De tester for en rekke stoffer, og den vil vise hvilke av de du har fått i deg ja.

kalelis 20. juni 2008 02:50

takk for ett raskt svar.

Sjølvaste 29. juni 2008 19:00

Spørsmål:

Drakk absinth med cannabis i for noen uker siden. Altså, den er kjøpt med cannabis, ikke tilsatt av meg. Ville dette slått ut på en eventuell pisse/blodprøve? Jeg vet at den ikke ville slått ut i dag mtp. tidsrommet, men en-to dager etterpå kanskje?

Dodecha 29. juni 2008 19:03

Klart, er det cannabis med THC og ikke industrihamp/hannplanter ville det jo merkes.

Sjølvaste 5. juli 2008 19:09

Jeg skal på lensmannskontoret og motta et forelegg for en narkotika-fasede på tirsdag. Det jeg lurer på er om politiet muligens kan kreve en urinprøve av meg da?

Peace

joss2k 6. juli 2008 03:33

Kommer sikkert annpå hva som skjedde på fadesen? Hvis de har noe grunnlag til å kreve urinprøve gjør de jo kanskje det

Sjølvaste 6. juli 2008 18:29

Jeg testet positivt på en pisseprøve i militæret.

masson89 9. juli 2008 17:06

Sitat:

Sitat av wtf_pills
HJELP! Sorry, men fikk bare tid til å lese noen av sidene i tråden. Kjempebra tråd forresten.

Problemet mitt er som følger:

Jeg har røyket i ca 15 år. Siste 11-12åra daglig. Jeg skal snart til psykolog for ente gang. For ca 1 år siden ble jeg spurt ut om mitt rusproblem, som jeg da nektet. De truet med prøver, men det ble aldri noe av. Nå har legen sendt meg til samme psykolog, og fikk et brev i dag. I brevet står det at jeg må møte til "blodprøver for sjekk" før jeg skal til psykologen(han som ønskte det, siden han vet jeg har brukt). Jeg fikk totalt nøya og lurer på om det KAN være cannabis de sjekker? I såfall, hvor lang tid vil det ta for meg som har røyka sååå mye for å bli rein?

Og før dere spør; klart jeg også lurer på hvorfor de vil ha blodprøver isteden for urintest...

Har jeg unødvendig nøya?

Takker kjempemye for seriøse svar! Trenger det virkelig!



de tar blod prøve for da kan de se akkurat når du tok det å hvem dag! jeg har vært borti nesten det samme men jeg jobbet jo så jeg stakk til privat klinikken å fikk syke melding for 5 uker. så er det viktig begynne trene fordi da pumper hjerte å pumper du blodet rundt i kroppen deretter kjøpte jeg noe som heter tricreatin (1-2 skjer) som er pulver som blandes i vanni ca 1 halv liter så tok jeg noe som heter krealkalyn som er noen piller som jeg tok sammmen med drikka! å etter det tok jeg to spise skjer med epleedikk også det 3 ganger om dagen å blandet det med 1 glass vann dette er noe alle burde prøve for de som vet hva clean machine er er creatin noe av hoved innholdet men vitaminer er også viktig!

Sitat:

Sitat av masson89
de tar blod prøve for da kan de se akkurat når du tok det å hvem dag! jeg har vært borti nesten det samme men jeg jobbet jo så jeg stakk til privat klinikken å fikk syke melding for 5 uker. så er det viktig begynne trene fordi da pumper hjerte å pumper du blodet rundt i kroppen deretter kjøpte jeg noe som heter tricreatin (1-2 skjer) som er pulver som blandes i vanni ca 1 halv liter så tok jeg noe som heter krealkalyn som er noen piller som jeg tok sammmen med drikka! å etter det tok jeg to spise skjer med epleedikk også det 3 ganger om dagen å blandet det med 1 glass vann dette er noe alle burde prøve for de som vet hva clean machine er er creatin noe av hoved innholdet men vitaminer er også viktig!

å det som var det geniale med meg var at de ikke viste at jeg viste at jeg måtte ta spontan pisse prøve det er grunnen til jeg tok sykemeld! så da fikk jeg god tid til trene å ta kuren min!

Apeloff 9. juli 2008 17:35

Sitat:

Sitat av masson89
de tar blod prøve for da kan de se akkurat når du tok det å hvem dag! jeg har vært borti nesten det samme men jeg jobbet jo så jeg stakk til privat klinikken å fikk syke melding for 5 uker. så er det viktig begynne trene fordi da pumper hjerte å pumper du blodet rundt i kroppen deretter kjøpte jeg noe som heter tricreatin (1-2 skjer) som er pulver som blandes i vanni ca 1 halv liter så tok jeg noe som heter krealkalyn som er noen piller som jeg tok sammmen med drikka! å etter det tok jeg to spise skjer med epleedikk også det 3 ganger om dagen å blandet det med 1 glass vann dette er noe alle burde prøve for de som vet hva clean machine er er creatin noe av hoved innholdet men vitaminer er også viktig!



å det som var det geniale med meg var at de ikke viste at jeg viste at jeg måtte ta spontan pisse prøve det er grunnen til jeg tok sykemeld! så da fikk jeg god tid til trene å ta kuren min!

pft, hvorfor tar du både tricreatin og krealkalyn?

kreatin er jo som regel ganske subjektivt på hva som funker bra å ikke. Men, stort sett så er det sånn att vist du får ok pump av krealkalyn, er det bare bortkastet penger med tricreatin, gir ikke "mer" pump. Kanskje det gir en fantastisk placebo følelse ^^

Og kreatin, trekker VANN inn i musklene, og gir det bedre pump/ytelse, det renser ikke kroppen din, det hjelper ikke stort for å bli sunn. Omega 3 slår kreatin lett.

Att trening funker bra skal jeg ikke si noe på, men, kreatin er treningstilskudd. Og bør være sist på lista når det kommer til kosthold og trening. Men, kreatin er skryt opp til himmelen når det gjelder kosthold.


Og bare så det er sagt blir jeg uber ydmyk og kommer til å slette hele innlegget vist kreatin er bevist som noe som automatisk fjerner THC fra fettvevet ;) isåfall var jeg ikke klar over det.

Liquid Crystal 29. juli 2008 20:57

Amf utslag av tailandsk smertestillende
 
Går på regelmessige urinprøver for tidligere bruk av hasj, og tar en slik prøve fra apoteket som tester for flere forskjellige stoffer. Bla amf.
Jeg tok prøven min i dag og hadde negativt på alt unntagen amfetaminer, noe som kom som et sjokk på både meg og fereldrene mine.

Jeg vet selv at jeg ikke har inntat amfetamin, det eneste jeg har tatt i løpet av de siste dagene er 1 gram smertestillende kjøpt i tailand jeg fikk av min mormor. De skulle vistnok være det samme som paracettamol men kan dette ha gjort utslaget på prøven?

Prøven viser to streker. hvis det er kun en strek på eks. amf er prøven positiv. Om det er to like sterke streker er den negativ. Hos meg viste prøven to delvis utviste streker noe som betyr en usikker test.

Takk for alle seriøse svar

TetraHydro 30. juli 2008 23:41

Dolcontin kontra PF på blodprøve?
 
Jeg lurer på om noen har peiling på om det går an å finne ut att man har skutt 100mg dolcontin ca 10 timer før en blodprøve, når men går daglig på store doser paralgin forte?

Okinawa221 19. august 2008 17:38

Sant at det hjelper og drikke te? Grønn, sitron,...?

battlecaT 19. august 2008 18:03

En kopp te eller ti vil ikke rense urinen din for ulovlige substanser, nei.

Jozeph 19. august 2008 21:00

Sitat:

Sitat av Okinawa221
Sant at det hjelper og drikke te? Grønn, sitron,...?

Grønn te setter igang fordøyelsen, samt den inneholder masse antioksidanter. Om den "renser" bort THC kjappere, tror jeg ikke.

Men uansett du tar ingen skade av å drikke 4-5 kopper grønn te om dagen.

iancurtis 24. august 2008 16:35

ADD-utredning og cannabis - et problem?
 
Er for tiden til utredning for ADD og må i den forbindelse sikkert ta en del blodprøver (og urinprøver?).

Nå har det seg sånn at jeg røykte litt hasj for første gang på et par år siden i helga, men tenkte ikke over at dette kunne bli et problem senere.

Er godt over 18 år og har vært hos behandling i psykiatrien i over tre år, jeg har aldri hatt et rusproblem og det foreligger så vidt jeg vet ingen mistanke hos psykolog/lege om at jeg har det.

Vil de da sjekke blod/urin for cannabis og andre rusmidler når de tar testene? I så fall, vil dette bli et problem for den videre behandlingen med tanke på det å få medisiner?

mentalmelt 24. august 2008 16:45

De finner bare metabolitter av diverse rusmidler hvis de leter spesifikt etter dem, noe de ikke gjør med mindre de har en god grunn. Og om de av en eller annen grunn skulle ha lett etter det så er de jo uansett ikke ute etter å lage problemer for deg.

Knowledge 24. august 2008 16:51

Er det mulig for meg som 17 åring å ta urin prøver frivillig uten at foresatte blir informert over en viss periode?

Saken er den at jeg må få bevis ovenfor kjæresten min om at jeg ikke rører noen slags form for tull.

Jeg har ikke drevet på med noe særlig, men må få bevist dette uansett. Jeg er ren.

mentalmelt 24. august 2008 16:56

Du kan jo bare gjøre det selv hjemme..

http://www.shop.ferle.dk/default.asp?lang=dk

Knowledge 24. august 2008 17:02

Sitat:

Sitat av mentalmelt
Du kan jo bare gjøre det selv hjemme..

http://www.shop.ferle.dk/default.asp?lang=dk


Og disse er pålitlige?

mentalmelt 24. august 2008 17:11

Det er jo relativt enkle innretninger. En kjemisk miks som kun reagerer på enkelte stoffer, i dette tilfellet cannabismetabolitter. Det er alltid rom for feil, men da må du nesten ha inntatt noe som danner omtrent de samme metabolittene som cannabis, og da skal du ha uflaks..

Knowledge 31. august 2008 18:37

Sitat:

Sitat av mentalmelt
Det er jo relativt enkle innretninger. En kjemisk miks som kun reagerer på enkelte stoffer, i dette tilfellet cannabismetabolitter. Det er alltid rom for feil, men da må du nesten ha inntatt noe som danner omtrent de samme metabolittene som cannabis, og da skal du ha uflaks..

I dag motok jeg 15 stk, funket helt fint, lett å bruke. Testet negativt.

Greenlife 1. september 2008 00:45

Rein på cannabis på 2 dager
 
Bli rein på THC /cannabis på 2 dager!

Drikk 2 glass vann med en liten 1 teskje SALT om dagen,
Drikk 2 glass vann med en liten 1 teskje NATRON om dagen,
Deretter drikk mye vann ( minst 2-3 liter i døgnet) i 2 dager.
Pass på : Ikke spis mye fett holdig mat, grønnsaker er veldig bra.
1/2 i badstue pr dag, Få svettet det ut.
Funket bra på en kamerat som måtte ta en urintest, etter 2 dager , testen var negativ.

Jeg selv har prøvd denne metoden uten badstue, (men jeg klippte plenen to ganger begge dagene,
kun for og svette siden jeg ikke har tilgang til badstue).
Prøven min var også negativ etter 2 døgn og jeg røyker regelmessig hver dag. hehehe.
En svetter ganske bra de to nettene du sover før testen , P.g.a salt og natron.
Salt binder vannet i kroppen og natron tar vist THCèn i fettlaget.
Jeg har nå tre reine prøver etter hverandre, It `s working, JIPPI.
Jeg er en tynn person å har en stor forbrenning og skal testes for ADHD nå.

Denne metoden funker KUN på personer som er tynne( som har små fett reserver.

Thats it, Folks.

NB! NATRON FRA VANLIG BUTIKK SOM BAKEREN BRUKER . IKKE FRA APOTEK (DEN ER FOR SUR URIN)
OKAY THATS IT

Sjølvaste 1. september 2008 05:34

Haha, gleder meg til den dagen du innser at det bare har vært noe gale med testene, og at det ikke finnes noe "medisin" for å bli rein.

Turilli 2. september 2008 02:14

Xymax Euro Pure
 
Heisann, første innlegg her og jeg lurer på om noen her har prøvd Xymax Euro Pure?

Jeg har 2 flasker som venter på posten men lurer på om de funker 100%
Trenger å vite fordi jeg må pisse om noen dager.

Hjemmesiden: http://www.eurodot.co.uk/index.php (Virker seriøst nok)

møkk 2. september 2008 18:25

Heisann, jeg har et møte hos Kriminalomsorgen neste uke, hvor jeg skal få avklart hvor jeg må sone samfunnsstraffen min. Jeg grubler litt på om det er standard at de ber en avlegge urinrpøve her, eller om en bare møter opp, får beskjed om hvor en skal jobbe, å tusler hjem igjen?
Er det noen som har vært i samme situasjon som kan kaste litt lys på situasjonen? :)

Mvh

Gwarek2 5. september 2008 15:46

Jeg testet Cobeco Quick Flush her om dagen... gjorde susen mot thc det altså...

scavanger 8. september 2008 16:36

Var litt i tvil om jeg skulle starte en egen tråd på dette emnet eller ikke. Men prøver å snike det inn her.

Jeg skal igjen begynne på faste urinprøver. Pleier alltid å ta med piss fra en nøktern kompis, da jeg slipper å ha noen som ser på når jeg pisser. Problemet ligger der at jeg faktisk skal ha noen stoffer i urinen, ikke ha vekk noen. Jeg går daglig på Vival(diazepam) og Apodorm(nitrazepam) og da denne nøkterne personen som pisser for meg ikke vil kaste i seg disse pillene lurte jeg på:

er det mulig og eventuelt grinde opp pillene og kaste pulvereret direkte opp i urinen ? Er klar over at det er mange stoffer som kommer med som ikke skal være der, de blir skilt ut i kroppen. Men det sjekker de ikke for sist jeg så en urinprøver. Noen som har erfaring ?

Dodecha 8. september 2008 16:44

Scavanger: Stoffene man inntar blir metabolisert til andre avfallstoffer, det er disse som sjekkes i urinprøver dog det er en bitteliten mengde som kommer igjennom urørt.
Akkurat hvilke metabolitter som prøven du bruker reagerer på kan ikke jeg vite.

Men fra Diazepam brytes stoffet ned til et par av mange metabolitter:
desmethyldiazepam (nordazepam), temazepan og oxazepam.

Er du sikker på at de kjører en full test på deg? Og ikke bare en for cannabis?

Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Diazepam#Pharmacokinetics

scavanger 8. september 2008 16:47

Høres sansynlig ut det, Dodecha, men ja, har sett prøven flere ganger de kjører full test.

Får prøve å finne på noe anna lurt, eventuelt bare bli nøktern! hehe

Antrax-Vtec 10. september 2008 09:45

Urinprøve -Effedrin
 
Hei. Jeg starter på effedrin kur nå om etpar dager, jeg går på urinprøver som sjekker disse stoffene
Amfetaminer
Cannabis
Benzopreparater
+ +

Jeg lurer på om effedrin vil slå ut som amfetaminer på urinprøven?, Isåfall må jeg vente litt med effedrin kuren :(

Dodecha 10. september 2008 11:08

I følge DrugInfo.net kan effedrin slå ut som amfetamin, avhengig av hvor sensitiv testen er.

dré 22. september 2008 03:56

Hørt noe om at salt kan ødelegge/ "redde" deg fra å teste positivt, stemmer dette?

Og med henhold til sopp, hvor lenge sitter dette i urinet?

Sky 22. september 2008 16:28

Psilocybin og psilocin blir ikke vanligvis testet for i standard urinprøver, om det derimot skulle bli testet for i avanserte tester sitter det i 1-3dager.

Jozeph 23. september 2008 10:48

Jeg gikk på urin tester ved thc røyking en periode i livet mitt ( 5 år siden ca )
Og gikk på flein tur lrødagen, leverte prøve mandag. men ingenting å finne der. Men det var bare standard test, mot benzoer, amf , cola og thc da. så er helt trygt med tanke på psilocybin og psilocin, ved normale rutine sjekker.

kakemonsteret 25. september 2008 02:12

Urintest i vekteryrket?
 
Hmm. hvordan er det med urintesting i vekteryrket? Mtp. spor av bønner.

Må man signere på slik urinprøvekontrakt?

Inspecta_Deck 26. september 2008 16:38

Har et par kompiser som jobber som vekter, men aldri tatt urinprøve(da regner jeg med at de hadde fått sparken nå) De jobber på flyplass da, vet ikke om dette har noe å si..

DeMenT 26. september 2008 17:45

Veit også om vektere som ikke hadde "bestått" en urinprøve. At det skulle være noe rutine i å gjøre det virker rart da det ikke blir kjørt vandelssjekk engang, bortsett fra som oftest ved nyansettelser.

Elefanten 29. september 2008 11:58

HJELP!

En bekjent av meg tok amfetamin for ca 35 timer siden, og kan bli testet om ca 15. Totalt har han da altså hatt litt over 50 timer fra inntak til testing. Det var ikke særlig god speed sier han, og mengden var på ca 0,5 gram.

De fleste steder sier 1-2 dager, dog mange også er med på 3-4 sporingstid. Hvilken sjanser har han? Han vil også "utvanne" urinen sin frammover mot testen. Bør han gjøre noe drastisk, f.eks selvskading for å unngå å måtte møte opp, eller har han greie odds?

Sinister 29. september 2008 12:08

Sitat:

Sitat av Elefanten
HJELP!

En bekjent av meg tok amfetamin for ca 35 timer siden, og kan bli testet om ca 15. Totalt har han da altså hatt litt over 50 timer fra inntak til testing. Det var ikke særlig god speed sier han, og mengden var på ca 0,5 gram.

De fleste steder sier 1-2 dager, dog mange også er med på 3-4 sporingstid. Hvilken sjanser har han? Han vil også "utvanne" urinen sin frammover mot testen. Bør han gjøre noe drastisk, f.eks selvskading for å unngå å måtte møte opp, eller har han greie odds?

Drikke en del vann kan jo være en mulighet. Erowid sier at det man spores i 2-4 dager og utifra det så har han jo en 50-50% sjanse. Tok han siste stripa for 50 timer siden eller var det da han tok første? Er fra og med siste stripa det gjelder. Grunnen til at jeg spør er at det vel er litt uvanlig å dra opp et halvt gram i nesa på rappen. Nå vet jo ikke jeg hva slags forhold vennen din har til speed, så det kan jo være at det er vanlig for han å gjøre sånt.

Hvorvidt han vil gjøre noe drastisk er vel opp til han, men at han plutselig ikke kan komme pga. akutte problemer blir jo temmelig trasparent.

Elefanten 29. september 2008 12:25

Sitat:

Sitat av Sinister
Drikke en del vann kan jo være en mulighet. Erowid sier at det man spores i 2-4 dager og utifra det så har han jo en 50-50% sjanse. Tok han siste stripa for 50 timer siden eller var det da han tok første? Er fra og med siste stripa det gjelder. Grunnen til at jeg spør er at det vel er litt uvanlig å dra opp et halvt gram i nesa på rappen. Nå vet jo ikke jeg hva slags forhold vennen din har til speed, så det kan jo være at det er vanlig for han å gjøre sånt.

Hvorvidt han vil gjøre noe drastisk er vel opp til han, men at han plutselig ikke kan komme pga. akutte problemer blir jo temmelig trasparent.

Han tok nok det meste samtidig. Som sagt var det ikke særlig gode saker.

Det med å ikke kunne møte opp vil ikke være så "åpenbart" nei iom at det er snakk om en kollektiv test som det ikke er sikkert at kommer engang. Han er med andre ord ikke mistenkt for å ha gjort noe.

carla901 30. september 2008 08:18

Okay ser folk diskuterer noen andre greie mer, men må bare snike inn et spørsmål.
Jeg skal snart ta en pisseprøve igjen :mad:. Lang historie på hvorfor, men hvert fall.
Jeg har lyst til om ikke annet å ta meg en trekk blandt gode venner, er jo ferie og greier snart.
Men den kommende prøva gjør alt litt vanskelig.
Lest litt på det her om sånn drikker du kan ta og alt mulig. Tenkte litt på å kjøpe noe sånn så jeg kan røyke i fred og ro uten å få de konsekvensene som jeg veit kommer om jeg blir tatt i den prøva.

Men kompisen min sier at det bare er å kaste penger ut av vinduet og jeg heller kan spise sterilan såpe :S og at det da skal rense pisset?
For meg høres det rimlig umulig ut, og dessuten ekkelt.

Det jeg lurer på er om jeg skal gå for de greiene man kan kjøpe, eller spise såpa?

Vil dessuten nevne at det er ei sånn prøve man får kjøpt på apoteket for hjemmebruk(!) ikke skjønner jeg at noen vil det da :P

Sinister 30. september 2008 17:25

Sitat:

Sitat av carla901
Okay ser folk diskuterer noen andre greie mer, men må bare snike inn et spørsmål.
Jeg skal snart ta en pisseprøve igjen :mad:. Lang historie på hvorfor, men hvert fall.
Jeg har lyst til om ikke annet å ta meg en trekk blandt gode venner, er jo ferie og greier snart.
Men den kommende prøva gjør alt litt vanskelig.
Lest litt på det her om sånn drikker du kan ta og alt mulig. Tenkte litt på å kjøpe noe sånn så jeg kan røyke i fred og ro uten å få de konsekvensene som jeg veit kommer om jeg blir tatt i den prøva.

Men kompisen min sier at det bare er å kaste penger ut av vinduet og jeg heller kan spise sterilan såpe :S og at det da skal rense pisset?
For meg høres det rimlig umulig ut, og dessuten ekkelt.

Det jeg lurer på er om jeg skal gå for de greiene man kan kjøpe, eller spise såpa?

Vil dessuten nevne at det er ei sånn prøve man får kjøpt på apoteket for hjemmebruk(!) ikke skjønner jeg at noen vil det da :P

Anntar at det kompisen din sier om sterilansåpe stammer fra den gamle urbane legenden om at man kan drikke zalo for å rense pisset. Dette har blitt tatt opp flere ganger her på bruket og konklusjonen var den at såpen ikke renser noe som helst, bare gir så gale verdier i urinen at prøven blir ubrukelig. Dette gjør bare at man blir nødt til å ta en ny.

Som nevnt i første post så vet jeg at slike renselsesdrikker fungerer, men de er ikke 100% sikre. En kompis av meg brukte de med stort hell en stund, helt til de en dag ikke virket som de skulle.

edit: Ser at du skal bruke de prøvene de selger på apoteker. Leste feil. Vet ikke helt åssen det er med de, men anntar at sporingstoffene fortsatt er i urinen og derfor kan påvises på testen. Da er det eneste resultatet at du har spist såpe for ingenting.

Sjølvaste 30. september 2008 17:32

Sitat:

Sitat av carla901
Okay ser folk diskuterer noen andre greie mer, men må bare snike inn et spørsmål.
Jeg skal snart ta en pisseprøve igjen :mad:. Lang historie på hvorfor, men hvert fall.
Jeg har lyst til om ikke annet å ta meg en trekk blandt gode venner, er jo ferie og greier snart.
Men den kommende prøva gjør alt litt vanskelig.
Lest litt på det her om sånn drikker du kan ta og alt mulig. Tenkte litt på å kjøpe noe sånn så jeg kan røyke i fred og ro uten å få de konsekvensene som jeg veit kommer om jeg blir tatt i den prøva.

Men kompisen min sier at det bare er å kaste penger ut av vinduet og jeg heller kan spise sterilan såpe :S og at det da skal rense pisset?
For meg høres det rimlig umulig ut, og dessuten ekkelt.

Det jeg lurer på er om jeg skal gå for de greiene man kan kjøpe, eller spise såpa?

Vil dessuten nevne at det er ei sånn prøve man får kjøpt på apoteket for hjemmebruk(!) ikke skjønner jeg at noen vil det da :P


Eneste som garantert gjør at du ikke får negativt resultat på prøven er at lar være å røyke. Disse drikkene er det ingen som kan bevise at funker, og såpen må du bare spise, men det blir for smakens skyld.

BoinTjau 30. september 2008 20:43

Hei.
Denne tråden er blitt så lang nå at jeg ikke har mulighet til å lese igjennom hele.

Jeg lurer på om noen her kan si med 99% sikkerhet at legen/laben ikke vil legge merke til om urinprøven jeg leverer er fra ett annet kjønn.

Jeg bringer testen til legekontoret selv, og ingen sjekker at det er mitt piss, sånn by the way.

Grunnlaget for testen er at jeg skal til psykolog og da må jeg avlevere blod og urintest, Sjekker de i det heletatt etter narkotiske stoffer i disse testene?, siden jeg selv kan avlevere testen uten at noen ser på at jeg pisser i glasset ?.

Mvh
BoinTjau

error 1. oktober 2008 18:31

Lurer på om narkhundene klarer å lukte hvis jeg røyker en joint utendørs idag.
Har innrykk i morgen :o

Har helt nye klær, nye sko, ny pengbok og har vaska mobilen med zalo osv.

carla901 2. oktober 2008 02:49

Sitat:

opprinelig skrevet av BoinTjau
Hei.
Denne tråden er blitt så lang nå at jeg ikke har mulighet til å lese igjennom hele.

Jeg lurer på om noen her kan si med 99% sikkerhet at legen/laben ikke vil legge merke til om urinprøven jeg leverer er fra ett annet kjønn.
Det går ann å se at det er et annet kjønn. Hvordan aner jeg ikke. Men har hørt at de gjør det.
Så jeg ville heller satse på å levere noe fra en av samme kjønn hvis jeg var deg...
Jeg har vært på sykehuset og levert pisse og blodprøve for noe sånne psykolog ting, de så etter om jeg hadde tatt noe da...men veit ikke om det er noe de gjør til vanlig...Tror liksom de skal si i fra hvis de gjør det. De folka sa hvert fall fra til meg på forhånd, selv om de ikke så etter at det var mitt piss.

Isac 7. oktober 2008 13:28

Sporing av Subutex i urinprøve
 
Hvor lenge kan man spore Subutex i urinen? Opiater ligger vel vanligvis mellom 4-6 dager, men er det noen som har erfaringer med kun Subutex?


Alle tidspunkt er GMT +2. Klokken er nå 19:21.