Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 740
Noen som har spilt dette? Jeg ser at man må kjøpe career mode og det er greit nok, men er det et sånt spill hvor man MÅ betale mer penger underveis for å få utbytte av spillet, eller det er sånn at progresjonen bare går mye saktere hvis man ikke betaler mer enn de 7 kronene som career mode koster?
Tror 7kr er det eneste du trenger å betale, er ingen mulighet til å bruke mer penger etter det så vidt jeg vet. I hvertfall ikke på Android der jeg har spilt det mange timer til sammen.
Heimegut
DonTomaso's Avatar
Trådstarter
På iOS-versjonen har man muligheter til å kjøpe "bux" men jeg vet ikke om dette er 100% nødvendig for å få utbytte av spillet. Jeg boikotter spillprodusenter som i praksis krever at man hele tiden må bruke penger underveis i spillet.
Ikke vits å kjøpe de hvis du tjener like mye per kamp osv. som i Android-versjonen. Etter en stund har du mye mer penger enn hva du har bruk for.