Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 676
Hei

jeg har kjøpt min telefon i utlandet og den har ikke norsk språk, kun engelsk. Hvordan kan jeg få norsk språk på den? Noen som vet? Telefonen er en sony ericsson w710i.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Du må laste ned en språkpakke. Det letteste hadde vært fra Sony Ericssons hjemmesider, men etter at de to skilte lag finnes ikke de sidene lenger. Jeg finner ingen språkpakker på Google. Men jeg mener at det skal finnes program her på nettet man kan forandre språket i ei notepad-fil.

EDIT: Har du ikke et valg nederst der det står noe a la 'Download more languages from [sonydottcomellernoesånt.com]?
Sist endret av Duckie; 2. juni 2012 kl. 12:43.
Trådstarter
2 0
Tuuusen takk for svar!

Jeg har ikke noe 'Download more languages from [sonydottcomellernoesånt.com] :/

Jeg har valget om engelsk (arabisk osv, men ikke norsk).

På min andre telfon har jeg valget om å bruke språk fra SIM-kortet og da er språket norsk. Jeg benytter samme SIM-kort i W710i og velger om å bruke språket på SIM-kortet og da blir det engelsk :/

Jeg har virkelig ikke peiling på dette, men har søkt på nettet i noen timer nå og det jeg har funnet ut er at telefonen er ulåst og man skal kunne oppdatere språket via programmet til sony e. Men jeg finner ikke ut hvordan?

Hva mener du med" Men jeg mener at det skal finnes program her på nettet man kan forandre språket i ei notepad-fil."? Vet du hvordan man gjør dette?