Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2041
Cheez Doodles
Osteper's Avatar
Hei, har en iPhone 4 med knust skjerm og har tenkt til å bestille ny og montere selv. Lurte da på om denne passer. Ser det står AT&T på den, har det noe å si?

iPhonen er en vanlig iPhone 4, ca 1,5 år gammel.
det skal stå at&t, eller gsm som de bruker(og vi også). Verizon passer ikke da disse bruker cdma.
er sikkert bra den, selv prøver jeg alltid å finne selgere i usa så slipper jeg å vente så lenge(opptill 1 mnd fra kina)
▼ ... noen uker senere ... ▼
Cheez Doodles
Osteper's Avatar
Trådstarter
Lurer også på om det er noe forskjell i kvaliteten på skjermene som er på Ebay iforhold til originalskjermene? Eller er det så og si samme greiene?
dealextreme.com

tror ikke de har original skjermen, men de passer!
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Jeg bestilte denne skjermen fra DX forleden. Skal se om jeg får gitt en tilbakemelding her når jeg får testet!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som har noen tilbakemeldinger? Har knust min iPhone 4s skjerm og skal bestille denne:

http://www.ebay.com/itm/Replacement-...21063261598%26

Ser at det følger med skjerm og.. trenger jo egentlig bare glasset da.
Sitat av AdonInformation Vis innlegg
Noen som har noen tilbakemeldinger? Har knust min iPhone 4s skjerm og skal bestille denne:

http://www.ebay.com/itm/Replacement-...21063261598%26

Ser at det følger med skjerm og.. trenger jo egentlig bare glasset da.
Vis hele sitatet...
på iphone 4/4s du bytte hele panelet. dvs display og glass.

TS; Har ikke hatt problemer med display fra ebay. Mens du er i gang kan du jo bestille "full hosuing", da får du også bakdeksel. Koster normalt 30 dollar for full housing.
Sist endret av mo3; 20. september 2012 kl. 22:38.
Sitat av mo3 Vis innlegg
på iphone 4/4s du bytte hele panelet. dvs display og glass.

TS; Har ikke hatt problemer med display fra ebay. Mens du er i gang kan du jo bestille "full hosuing", da får du også bakdeksel. Koster normalt 30 dollar for full housing.
Vis hele sitatet...
Bestilte en limegrønn kit når jeg først var i gang Er skjermen dårligere tror du?
Ser for meg lavere oppløsning, feil kontraster og lysstyrke, dårlig touch osv :/
Sitat av AdonInformation Vis innlegg
Bestilte en limegrønn kit når jeg først var i gang Er skjermen dårligere tror du?
Ser for meg lavere oppløsning, feil kontraster og lysstyrke, dårlig touch osv :/
Vis hele sitatet...
Har ikke opplevd noe av det du nevner.
Sitat av mo3 Vis innlegg
Har ikke opplevd noe av det du nevner.
Vis hele sitatet...
Takk for svar, krysser fingre og venter i spenning. Var det vanskelig å montere den? Har sett noen tutorials på youtube bare for å se hvordan det fungerer, ser kronglete ut.

Har relevent erfaring med å bygge pcer så har jo kompetansen vil jeg si...
Selv syns jeg ikke det er vanskelig. Anbefaler å bruke guiden på ifixit.com. Da kan du bruke ditt eget tempo og slippe å pause på video hele tiden. Anbefaler også å ha en liten boks du kan sortere skruer i, slik at det ikke blir no kluss med de.
Sist endret av mo3; 20. september 2012 kl. 23:23.
Sitat av mo3 Vis innlegg
Selv syns jeg ikke det er vanskelig. Anbefaler å bruke guiden på ifixit.com. Da kan du bruke ditt eget tempo og slippe å pause på video hele tiden. Anbefaler også å ha en liten boks du kan sortere skruer i, slik at det ikke blir no kluss med de.
Vis hele sitatet...
Den er grei! Takk for svar.