Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2226
Hei. Skal bestille meg en Samsung Galaxy S3 fra Netcom.
Jeg har tenkt å bestille medium forsikring. Er dette en såkalt idiotforsikring ? Forsikringen burde dekke ting som å bli mistet i vannet,sølt brus på,tyveri osv. Burde jeg bestille den fra Netcom eller fra forsikringselskapet ?
Jeg er 14 så har ikke eget forsikring selskap, men mobilen skal registreres på mamma så kan vel bruke hennes forsikringselskap ?

Oppsummert: Hvilken forsikring er best til Galaxy S3 som ikke er altfor dyr, helst med liten egenandel.

https://netcom.no/tjeneste/forsikring
Sist endret av t_ben; 30. mai 2012 kl. 21:50.
Mener du skal kunne benytte deg av din mor sin.

Jeg vet at noen reiseforsikringer gjelder så fort du går ut av døren hjemme kombinert med innbo så kanskje du ikke trenger dette. få din mor til å undersøke med forsikringen dere benytter.

derimot er det ikke sikkert at forsikringen vil dekke skade på en telefon. men jeg vet at min mor fikk dekket skadene på digital kameraet sitt gjennom reise forsikringen selv om hun bare hadde vært ute av huset noen timer.

men som sagt snakk med din mor å få henne til å undersøke dette
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av t_ben Vis innlegg
Oppsummert: Hvilken forsikring er best til Galaxy S3 som ikke er altfor dyr, helst med liten egenandel.
Vis hele sitatet...
Min påstand? Ingen. Tar du den billegaste koster den deg 468 i året, pluss eigenandel på 350,-, for dekning opp til 2500,- . I tillegg er ikkje 2500,- spesielt mykje pengar - og om eitt år er telefonen garantert mykje billegare enn i dag.

Sett pengane på konto, og ta vare på telefonen din.

Eller inngå forsikringsavtale med foreldra dine...
Du kan ikke bruke Medium-forsikringen med Galaxy S3, da den overgår verdien av hva forsikringen dekker (prisen på S3 er over 5000,- uten abonnement). Du trenger isåfall Large-forsikringen.

Du kan se NetCom sine forsikringer her.
t_ben's Avatar
Trådstarter
Det ble Medium-forsikringen. Kjøpte S III på Torsdag :P
Anbefaler deg ikke å kjøpe den forsikringen som tilbys hos for eksempel Elkjøp og Lefdal. Den er som regel dyrere enn om man kontakter forsikringsselskapet selv.

Forøvrig, så synes jeg du har kjøpt det riktige merket Har hatt min Galaxy i nesten 2 år, og har aldri hatt problemer med den. (S1)
Sitat av t_ben Vis innlegg
Det ble Medium-forsikringen. Kjøpte S III på Torsdag :P
Vis hele sitatet...
Igjen, som jeg har sagt, du kan ikke bruke Medium-forsikringen på SIII! Denne telefonen koster over 5000,- uten abonnement, og dekkes derfor kun av Large-forsikringen. Dersom du velger Medium, vil ikke telefonen din være forsikret!
t_ben's Avatar
Trådstarter
Hun som arbeidet på Spaceworld sa at denne forsikring passet best til Samsung SIII. Veldig rart, men skal uansett opp der imorgen så kan spørre da

m0nte: Du hadde rett, kassedama hadde sagt feil. Jeg fikk oppgradert til Large nå