Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1289
Tips til bra film til iPhone 4S som er jailbreaka? tenker på spill man kan spille lenge og der man kan oppgradere tingen sine som f.eks Iron Man

eller andre MUST HAVE apps
Nova (Near Orbit Vanguard Alliance) og NOVA 2 er bra spill, Air Supremacy er også et bra krigsflysimulator-spill.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Vil du ha spill som er dyre eller spill som er BRA?

Jeg har spilt masse Subway Surfers de siste dagene, og går ikke lei. Her er det mulighet for å oppgradere også.
Must have jailbreak-app: IAPCracker.

Lar deg "kjøpe" alle In App-Purchase-betalinger uten å bruke penger. Fool tha system.
Plantz Vs Zombies.

Sier ikke mer.
Trådstarter
8 0
Noen som vet om jeg kan legge inn program/app som knekker alle koder til nettverket til folk så jeg kan være på nett hvorsom helst uten å skrive sikkerthetskode
Sitat av PoseidonZeus Vis innlegg
Noen som vet om jeg kan legge inn program/app som knekker alle koder til nettverket til folk så jeg kan være på nett hvorsom helst uten å skrive sikkerthetskode
Vis hele sitatet...
nei, en iphone alene kommer ikke til å gjøre dette for deg, uansett hvilken app du roter med.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
En annen must have er SBSettings. Denne appen finner du i Cydia, og den lar deg gjøre diverse systeminstillinger direkte fra topplinja. Dvs:
- Du behøver ikke å gå ut av Safari for å koble deg på Wifi.
- Du behøver ikke å avbryte det du holder på med for å justere lysstyrken.
- Du kan skru av Wifi uten å måtte inn i instilinger.
- Du kan skru av telefonen uten å måtte holde inne power-knappen i flere sekunder.
- Du kan restarte springboardet enkelt (en funksjon gull verdt når en tweaker telefonen med Cydia).
- ++

En annen morsom app er "Fake Carrier". Denne appen lar deg rett og slett fjerne navnet til operatøren ved siden av dekningslinjene, og skrive inn hva du vil.
Bloons TD4. Gøy å spille når man har en do-pause.
Emulatorer?
Ølglad nordlænning
GTA3 (GTAIII). Legendarisk
Sitat av krJo Vis innlegg
Must have jailbreak-app: IAPCracker.

Lar deg "kjøpe" alle In App-Purchase-betalinger uten å bruke penger. Fool tha system.
Vis hele sitatet...
Er dette på Cydia??
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av krJo Vis innlegg
Must have jailbreak-app: IAPCracker.

Lar deg "kjøpe" alle In App-Purchase-betalinger uten å bruke penger. Fool tha system.
Vis hele sitatet...
Duger denne på spill som er online? Slik at man kan feks. få premium poeng i "IMO the world of magic" og slikt.

Btw, noen som kan gidde å sende en grei guide på å jailbreake en iPhone 4 med 5.1.1?

Skal endelig prøve meg litt der igjen.
Loner Deluxe
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Duger denne på spill som er online? Slik at man kan feks. få premium poeng i "IMO the world of magic" og slikt.

Btw, noen som kan gidde å sende en grei guide på å jailbreake en iPhone 4 med 5.1.1?

Skal endelig prøve meg litt der igjen.
Vis hele sitatet...
http://www.jailbreaknation.com/jailb...pod-touch-4g3g
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av Steff4041 Vis innlegg
Er dette på Cydia??
Vis hele sitatet...
Ja, repo: http://cydia.myrepospace.com/urus
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Subway surfers går til alle telefoner.