Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1048
Bruker den for det meste til enkel surfing, meldinger og bilder. Har sett på HTC One V og Samsung I9070 Galaxy S Advance. Hva er det beste alternativet? Evt er det noe som er bedre i samme prisklasse?
Har du 4000 kroner og store lommer kjøper du en Galaxy Note. Ingen over, ingen ved siden.
Trådstarter
2 0
Sitat av Ferner-Jensen Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Har hørt at samsung s2 har dårlig batteri, er dette fortsatt tilfelle? Ok batteritid er ganske viktig...

Sitat av Intet_Inside Vis innlegg
Har du 4000 kroner og store lommer kjøper du en Galaxy Note. Ingen over, ingen ved siden.
Vis hele sitatet...
Den er nok for dyr/stor dessverre.
kanskje HTC One X? Jeg har lest flere anmeldelser, har ikke prøvd den - men den virker bra....
Soulgrind#2828
tribalgoth's Avatar
Galaxy har fortsatt årlig batteri, men ser ut til og ha kurant batteri kapasitet om du kjøper den svarte utgaven, jeg har den hvite og bruker tlf lite og den varer ca en dag, den har allerede rekki og pipe om putte i ladern 2 ggr i kveld mens min far som prater i slik bt handsfree hele dagen (kankje 6 av 8 arbeids timer) så holder den lengre enn en dag:P


er valget samsung-htc ville jeg finni en kurant htc løsning da de htc jeg har hatt(htc hero og htc desire hd) har hatt knall batteri kapasitet, men ingen er like gode på batteri som min kjære iphone 4 lengste batt holbrhet jeg har klart uten noe spess bruk annet en data trafikk mtp mail er 9 dager men til vanlig bruk holder den ca 4 dager <3
Sist endret av tribalgoth; 25. mai 2012 kl. 21:56.
Samsung galaxy nexus? tror du kan få den for ca 3500 spenn.. Sykt deilig tlf, hd skjerm og meget rask. stock android!
http://www.netonnet.no/art/telefon/m...s/163890.3211/

latterlig billig for en toppmodell!
Sist endret av ollibolli; 25. mai 2012 kl. 22:00.
Sitat av tribalgoth Vis innlegg
Galaxy har fortsatt årlig batteri, men ser ut til og ha kurant batteri kapasitet om du kjøper den svarte utgaven, jeg har den hvite og bruker tlf lite og den varer ca en dag, den har allerede rekki og pipe om putte i ladern 2 ggr i kveld mens min far som prater i slik bt handsfree hele dagen (kankje 6 av 8 arbeids timer) så holder den lengre enn en dag:P <3
Vis hele sitatet...
Her må jeg si meg uenig med deg. Har selv hatt både S2 og Note, og har vært borti de fleste mobiltelefoner som er på markedet i dag. For meg har S2 hatt overlegen batteritid i forhold til andre telefoner jeg har brukt, muligens med unntak av Note. Det skal heller ikke være noe forskjell på den hvite og den svarte versjonen, foruten fargen, så det er sagt.

Bruker dog HTC One X nå for tiden, og er foreløpig rimelig fornøyd med den - men jeg føler enda at batteritiden er bedre spesielt på Note.