Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 773
Hei Hei,

vurderer og kjøpe med dette: http://www.youtube.com/watch?v=p7-I5...feature=relmfu

Men lurer på om noen kan si om dette vill merkes mye eller lite på batteriet??
og hvor man bør kjøpe det henn ??
og vill den stå på hele tiden eller kunn når jeg bruker telefonen??


Takker og bukker
Jeg kjøpte noe slikt en stund tilbake. Ett av problemene med det var at lyset var på konstant da det reagerte på mobildata. Løsningen var å slå av mobildata, men dette blir jo litt dumt da en ikke får motta MMSer engang med mobildata slått av.

Hvordan det innvirker batteriet har jeg ikke noe å si på da jeg klarte å knekke bakdekselet under montering, men om du har mobildata aktivert og dette lyset funker (ser ut som) på samme vis som mitt, vil jeg mistenke at en konstant lyskilde vil tappe batteriet etter hvert.

Edit: Ideen er at den kun skal lyse når du har på skjermen/bruker mobilen, men somsagt så var tilfellet det at mitt lys reagerte på mobildata, noe som fører til at lyset er på konstant.
Sist endret av møkk; 17. mai 2012 kl. 19:46.