Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1248
Kjøpte meg nettopp en samsung galaxy nexus, jeg merker at flere av nummerne som jeg lagrer, blir lagret med 0 foran. og det står sverige når folk ringer. Jeg kan heller ikke ringe nummer med 0 foran nå. tips?
Fjern 0 da vel? Det er når du er i sverige og skal ringe til norge du trenger 0 forran.
Trådstarter
20 0
Har gjort de en del ganger, men flere nummer som ringer meg/ sender melding står med null først, uansett om begge er i Norge.
Hvilken opperatør har du? Jeg har mange rare erfaringer med tele2 på min iphone. Så sant jeg vet har de tilknytning til Sverige.
Ja, jeg har også tele2, og de har noen ganger trøbbel med at telefonen tror den er svensk. Enkleste måten å sjekke dette på som jeg fikk beskjed om av kundeservice er å søke på tele2 i play store. Om de svenske tele2 appene kommer først er det ett eller annet du må fikse, men husker ikke helt hvordan man gjorde det. Ring kundeservice så hjelper de deg sikkert=)

P.S. Har huawei honor.
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Hvis du har Tele2 er dette et kjent problem.
Tele2 har til og med en egen app for dette.

Hvis du ikke finner den, hør med Tele2 kundeservice på 02000. Du er helt garantert ikke den første som spør om dette.
Ja, dette skyldes at Tele2 sine SIM-kort identifiserer seg som svenske - som videre gjør at telefonen setter seg opp med en del svenske innstillinger, til tross for at man gjerne velger norsk i regionsinnstillingene.