Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 704
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Hei, jeg er relativt ny på Android. Har en SGSII og når jeg spiller av musikk med denne på tur til skole eller butikken pauser den automatisk etter et par-tre sanger. Det er midt i sangen. Dette skjer uansett om jeg bruker Android sin musikkavspiller, Winamp eller Poweramp. Noen som vet hva som kan være problemet?
Ja visst har jeg oppgradert til ICS, det var det første jeg gjorde etter at den var ferdig oppladet etter unboxing.
Kanskje det har noe med spillelistene dine å gjøre? Prøv å spill av et helt album.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Trådstarter
Nei, det er ikke det. Jeg har slått av og på strømsparing, gjenopprettet til fabrikkinstillinger, nullstilt telefonen og kjørt Android "Vanilla"... Får vel bare leve med det. Kanskje det bare er en minor bug ingen har orket å rapportere/at det er så lite folk som har problemet at Samsung prioriterer andre ting.
Oh Lordy Lord
Taake's Avatar
Det kan være at hodetelefonutgangen på telefonen begynner å bli ødelagt. Om kabelen sitter løst kan dette resultere i at sangen du hører på stopper når du beveger telefonen. Funker det uten hodetelefoner, eller eventuelt mens telefonen ligger helt stille?