Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 5067
Har fått en galaxy tab, og lurer på om noen vet om hvordan jeg får sett nrk nett tv på denne?Jeg får heller ikke sett noe fra tv2 sumo da jeg må innstallere silverlight men er dette trygt i forhold til hva nettbrettet bruker som videoavspiller fra før?Silverlight er forøvrig den andre avspilleren man kan velge på innstillingene hos nrk.no,men får da spørsmål om jeg vil tillate nettbrettet å innstallere fra en ukjent kjilde...

Er som dere skjønner ganske så grønn på dette her, og hadde satt stor pris på noen tips/erfaringer om hva som er lurt!
Silverlight er trygt. Får ikke sett uten det. Windows media player plugin har ikke jeg funnet til android ennå, så denne tenker jeg er utelukket.
Installer fra ukjent kilde, og kjør på med Riks Kringkastningen.
zero80's Avatar
Trådstarter
Sitat av juzz Vis innlegg
Silverlight er trygt. Får ikke sett uten det. Windows media player plugin har ikke jeg funnet til android ennå, så denne tenker jeg er utelukket.
Installer fra ukjent kilde, og kjør på med Riks Kringkastningen.
Vis hele sitatet...
Men når jeg trykker innstaller får jeg denne beskjeden:

Microsoft Silverlight may not be supported on your computer's hardware or operating system.You are running on a browser that may not be fully compatible with Microsoft Silverlight. You can still try to install by clicking below or you can refer to the System Requirements for more information.

Og jeg får valget:
-Direct download links
Innstall for windows
Innstall for macintosh

Her er adressen som dette står

http://www.microsoft.com/getsilverli...latform&v=1.0#

Hjelp...!!
Har du forresten prøvd: http://tv.nrk.no/

Nrk sin betaversjon av nett-tven. Kanskje den fungerer bedre.
zero80's Avatar
Trådstarter
Takker!
Beta versjonen fungerer jo utmerket!!

Men vet du om det er lurt å innstallere silverlight med den beskjeden i forhold til tv2 sumo?
Det finnes også en app i android market som lar deg streame nrk-kanalene. Bare søk etter NRK så skal den dukke opp.

TV2-sumo er jeg litt mer usikker på da jeg ikke har brukt den selv.
Får ikke installert silverlight på android atm. så du får nok ikke set tv2 sumo før de kommer med helt egen app for dette. Noe jeg mener og ha lest at de jobber med eller noe i den dure.