Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3983
Hei.

Jeg får ikke ringt med min telefon, og vil derfor sjekke med Telenor hva dette skyldes, men på Telenors nettsider finner jeg kun telefonnummere jeg kan ringe, men ingen e-postadresse. (Kundevennlige ikke sant..)

Noen som vet hvordan jeg kan få kontaktet dem via epost eller skjema? Har letet lenge nå, og kjenner hvordan irritasjonen bygger seg opp her.
cos
Blyatsquad
cos's Avatar
https://www.facebook.com/telenornorge

Spør etter epost, eller send en melding der
http://www.telenor.no/privat/kundeservice/kontakt/

Trykk på mobil - teknisk eller hva du lure på, også send e-post

telenor har dritt opplegg

Edit: Ops, finnes ikke noe på mobil, bare bredbånd dette var kjipe greier
Sist endret av Mentaltsvak101; 7. mai 2012 kl. 11:16.
Konsulenten
Fuzzybossen's Avatar
Trådstarter
Sitat av cos Vis innlegg
https://www.facebook.com/telenornorge

Spør etter epost, eller send en melding der
Vis hele sitatet...
Takk, da prøver jeg det.

Sitat av fågelwrap Vis innlegg
http://www.telenor.no/privat/kundeservice/kontakt/

Trykk på mobil - teknisk eller hva du lure på, også send e-post

telenor har dritt opplegg
Vis hele sitatet...
Har gjort dette, men kommer ikke opp noen e-postalternativ så langt jeg kan se.
Du kan jo ringe fra en annen telefon og se om det funker.
Konsulenten
Fuzzybossen's Avatar
Trådstarter
Sitat av doleeribyen Vis innlegg
Du kan jo ringe fra en annen telefon og se om det funker.
Vis hele sitatet...
Har ikke mulighet til det akkurat nå, dessuten hadde det vært greit å kunne kontakte dem pr. epost noen ganger. Men Telenor er helt håpløse på dette punktet ser det ut til.
cos
Blyatsquad
cos's Avatar
https://www.facebook.com/telenornorg...05679092873272

Der er appen til direktemeldingen til telenor, der kan du inkludere personlig informasjon og problemet du har. Så vil konsulentene hjelpe deg ganske fort.
Konsulenten
Fuzzybossen's Avatar
Trådstarter
Sitat av fågelwrap Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Tusen takk, da var det sendt. Prøvde facebook direktemeldingsopplegget, men har nesten ikke brukt Facebook før, så jeg forstod ikke helt hvordan jeg skulle gjøre det. (Skulle godkjenne appen, men kom ikke opp noe jeg kunne trykke på for godkjenning.) Men nå er det bare å vente på svar.