Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1908
Er på vei til å kjøpe meg en mobil for 3000-4000 kroner, har tenkt på samsung galaxy nexus, men er det noen andre til rundt samme pris, med kvalitet og?
Galaxy S2 er vell på den prisen nå (??)
Sitat av Settoz Vis innlegg
Galaxy S2 er vell på den prisen nå (??)
Vis hele sitatet...
Ser ikke så mye forskjell på nexus og s 2, bare 1 tusenlapp i pris no?
Sitat av Arnemaestro Vis innlegg
Ser ikke så mye forskjell på nexus og s 2, bare 1 tusenlapp i pris no?
Vis hele sitatet...
har selv S2 og det er en fantastisk telefon, =) Kameraet er også imponerende, har hatt flere som tror at jeg bruker speilrefleks kamera når jeg har tatt bilder med telefonen.
Hva bruker du mobilen til? email, nett, ringe/sms osv..?
Mail, ring, face, youtube og skype.( my internett surfing) Så bør vel ha en med kraftig prossesor?
Title of titles
bamsegutt's Avatar
Jeg vurderer å kjøpe Huawei Ascend D Quad når den kommer. Skal visst bli minst like kjapp som f. eks. HTC One X, men rundt 1000kr billigere. Den har quad core! Kommer nok ikke til norge på 2-3 måneder da.
Hvis du surfer mye på nettet burde du sjekke ut Galaxy Note. Stor skjerm perfekt å lese på.
Sitat av Settoz Vis innlegg
har selv S2 og det er en fantastisk telefon, =) Kameraet er også imponerende, har hatt flere som tror at jeg bruker speilrefleks kamera når jeg har tatt bilder med telefonen.
Vis hele sitatet...
Sikkert greit det, men tipper det er wannabe fjortissn00bs som tror man får bedre bloggebilder av å ha et random SLR. Så forresten på en blogg en gang der hun beklaget over dårlige bilder siden de ikke var tatt med speilrefleks(bildene var forøvrig helt vanlig fjortissbilder som var riktig eksponert).

OT: Har iPhone nå, men måtte jeg gått over til en android, ville jeg kjøpt en Note pga den store skjermen.
Sist endret av mo3; 6. mai 2012 kl. 16:44.
Kommer vel og til og bruke spotify/wimp en god del
Ingenting som krever noe særlig, ville fokusert på en med en god skjerm.
Har du vurdert Nokia Lumia 800? Har den selv, og er veldig fornøyd med den (eneste som trekker ned er litt dårlig utvalg av apper)

Den kjører W Phone 7,5 og har mulighet til å oppgradere til W Phone8 når det kommer ut.
Telefonen har et elegant utsende og en spessiell layout på OS (brukervennlig, pent og originalt) Ellers har den en skjerm som funker veldig bra! Svartfargen er svart og man kan lese hva som står på skjermen selv om man er utendørs i sollys

Lumia har alle de appene du nevner du trenger (Facebook, Spotify, Skype, Nettlester, Epostklient og Youtube) Den har i tillegg lagt inn støtte for facebook og twitter, så du slipper app.

Synes du bør vurdere denne
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Har du vurdert Nokia Lumia 800? Har den selv, og er veldig fornøyd med den (eneste som trekker ned er litt dårlig utvalg av apper)

Den kjører W Phone 7,5 og har mulighet til å oppgradere til W Phone8 når det kommer ut.
Telefonen har et elegant utsende og en spessiell layout på OS (brukervennlig, pent og originalt) Ellers har den en skjerm som funker veldig bra! Svartfargen er svart og man kan lese hva som står på skjermen selv om man er utendørs i sollys

Lumia har alle de appene du nevner du trenger (Facebook, Spotify, Skype, Nettlester, Epostklient og Youtube) Den har i tillegg lagt inn støtte for facebook og twitter, så du slipper app.

Synes du bør vurdere denne
Vis hele sitatet...
Hva med touchen på skjermen? er skjermen stor? Ser den har ca halve rammen av de fleste samsung, gjør det utslag?
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Legg på en par løk og forhåndsbestill s3
Med Netcom medium får du S2 til 2900 kr, i hvert fall. Eller sjekk på komplett utover om de selger S2/Nexus billig (de hadde salg på Nexus til 3500 kr for rundt en måned siden).

Har den selv... fantastisk telefon! Men er mange andre bra tilbud der også, så du bør sjekke grundig.
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Har du vurdert Nokia Lumia 800? Har den selv, og er veldig fornøyd med den (eneste som trekker ned er litt dårlig utvalg av apper)

Den kjører W Phone 7,5 og har mulighet til å oppgradere til W Phone8 når det kommer ut.
Telefonen har et elegant utsende og en spessiell layout på OS (brukervennlig, pent og originalt) Ellers har den en skjerm som funker veldig bra! Svartfargen er svart og man kan lese hva som står på skjermen selv om man er utendørs i sollys

Lumia har alle de appene du nevner du trenger (Facebook, Spotify, Skype, Nettlester, Epostklient og Youtube) Den har i tillegg lagt inn støtte for facebook og twitter, så du slipper app.

Synes du bør vurdere denne
Vis hele sitatet...
Lumia 800 er en elending telefon med elending batteri kapasitet. Vil så absolutt ikke annbefale en Nokia Lumia 800 til en som ikke vet hva han vil ha. Lumia 800 er for de som virkelig vil ha den :-)

Sitat av Tfan Vis innlegg
Med Netcom medium får du S2 til 2900 kr, i hvert fall. Eller sjekk på komplett utover om de selger S2/Nexus billig (de hadde salg på Nexus til 3500 kr for rundt en måned siden).

Har den selv... fantastisk telefon! Men er mange andre bra tilbud der også, så du bør sjekke grundig.
Vis hele sitatet...
NetCom Fastpris Medium med Samsung Galaxy S II får du til 499,- hos NetCom Shops, og 299,- på netcom.no

--

Til deg trådstarter så vil jeg anbefale deg Samsung Galaxy S II eller HTC One S/HTC One X. Om du ikke vil vente på S III.

Disse 4 modellene er kjempe bra til ditt bruk, kommer helt an på hvor mye penger du har tenkt å bruke.

Har du forresten tenkt å kjøpe telefon med eller uten binding?

NetCom Fastpris Medium:
499,- for telefon
439,- i mnd 1 år med binding: 5268,-
Telefon uten binding: 4039,-
239,- i mnd etter 1 års binding
----------------------

Legges på 200,- når du kjøper telefon, derfor 439,-
Så det du i grunn betaler for telefon er
200 x 12 mnd: 2400,-
499,- for telefonen i butikk med binding
= 2899,-
239,- er grunnpris for abonnementet, så dette må du da betale for
400 ringeminutter
200 sms
600 mb data.

Ikke ille pris for en telefon med binding altså, du får jo hele 1140,- i rabatt.
Kjøper du uten binding så må du jo enda ha et abonnement :-)
Den går for 3.1tusen på mpx.no no (Samsung nexus
Sist endret av Arnemaestro; 6. mai 2012 kl. 20:03.
Galaxy Nexus har den fordelen at du slipper et ekstra skall utenpå android ROMen.
Det ble Samsung I9250 Galaxy Nexus Titan Silver
Sitat av Arnemaestro Vis innlegg
Det ble Samsung I9250 Galaxy Nexus Titan Silver
Vis hele sitatet...
Kjøpte den selv for ca. 1 uke siden. Awesome telefon!
Sitat av Arnemaestro Vis innlegg
Hva med touchen på skjermen? er skjermen stor? Ser den har ca halve rammen av de fleste samsung, gjør det utslag?
Vis hele sitatet...
Synes touchen er fantastisk jeg du trenger bare å berøre skjermen. Synes ikke skjermen kunne ha vært noe større jeg, får akkurat til å nå hele skjermen med fingrene uten å måtte flytte hele handa.

[quote=Poppee;2559610]Lumia 800 er en elending telefon med elending batteri kapasitet. Vil så absolutt ikke annbefale en Nokia Lumia 800 til en som ikke vet hva han vil ha. Lumia 800 er for de som virkelig vil ha den :-)

Må si meg enig i at det er en telefon som er litt spessiell. Men at den er elendig vil jeg ikke si meg enig i! Synes det er en fantastisk telefon jeg. Må også nevne at batteriproblemet ble fikset etter nyeste oppdatering, nå holder den i maks 2,5/3 dager, med vanlig bruk holder den knapt 2 dager.