Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1245
Hei!
Skulle prøv å roote min S2 men failet så mobilen ble helt klikk. Slår seg av noen ganger når jeg kobler til USB og går ikke an å høre folk jeg ringer til. Kan noen vise meg en sikker måte å få tilbake standard OS, altså XXLPQ(?).

Håper på gode svar, ikke sure kommentarer som "prøv google.." osv osv, takk på forhånd!
Trådstarter
29 0
Tusen takk, Pagliacci! Funka greit med stock-ROM linken, skal prøve å få roota i CWM(?) elns for da kan jeg innstallere Beats Audio på mobilen min. Vet du hvordan man gjør dette, og er det noe spessielt lurt? xD
Beats Audio er veldig oppskrytt, CyanogenMod har med en god lyd-kontroller fra før. Custom-ROM og rooting er to helt forskjellige ting. Å Roote er som å gi deg administrator rettigheter på mobilen, slik at du kan endre systemfiler m.m.. Å installere Custom-ROM er som å bytte til et annet operativsystem på mobilen, sånn omtrent. Vanligvis må du ha rootet telefonen før du i det hele tatt kan bytte til et Custom-ROM.

Så om du har muligheten til å skifte til custom-roms så har du antakeligvis allerede rootet telefonen din.

Bare les rundt på xda-developers.com så finner du mye svar der, du kan også opprette en tråd der og spørre, de svarer ganske så fort.