Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1375
Oppdaterte telefonen min (galaxy S2) og nå vises alle kontaktene som er å finne på telefonen. F.eks;

Jeg har nå satt den til å kun vise kontakter som er lagret på telefonen, atlså at den ikke viser de som er lagret på sim-kortet. Det fungere helt til jeg skal skrive inn et navn, jeg kan bruke alfabetet til høyre på skjermen til å finne kontakten men jeg kan ikke skrive inn navnet, da får jeg opp 9 kontakter som heter Pappa (om jeg skriver pappa). Men jeg får kun 1 opp om jeg blar ned til P.

Er det noen måte å fjerne disse overflødige kontaktene uten å måtte trykke slett hele tiden? Er ganske irriterende til tider..

Et bilde av det jeg mener: (Pappa gratis / jobb er gamle nummere jeg hadde for lenge siden)
http://www.langvann.com/?viewt=78071236921939
Trykk på en kontakt, velg Join og finn den kontakten du vil merge med.
Sitat av flexd Vis innlegg
Trykk på en kontakt, velg Join og finn den kontakten du vil merge med.
Vis hele sitatet...
Kontaktene er grei, men kontakter som er 1-2 år gammel kommer opp når jeg søker. De trenger jeg ikke..

F.eks, på bildet: Det er kun den øverste (Pappa) jeg trenger, de under kom opp etter at jeg oppdaterte telefonen. De trengs ikke lenger
Sist endret av Vod0; 2. mai 2012 kl. 14:11.
slå av visning av SIM kontaktene dine, så løser det problemet for deg.
Meny -> Vis -> huk vekk SIM Kontakt.
Kontaktene kommer fortsatt opp når jeg søker opp et navn..
slett alle på SIM da?