Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1962
Heisann, lurte på om det er noen som kan hjelpe meg med denne jeg..

Har fått en melding fra dette "nummeret" tidligere også om naturfagprøve.
Fikk en ny en idag


Er det flere som har fått dette?
har de bare feil nummer?
og er det noen som evt vet hvilken skole VFK kan være?
Jeg finner bare vestfold fylke osv jeg, finner ikke en spesifik skole.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Jeg ville tippe Vestfold FylkesKommune.

Trolig en SMS-tjeneste som er tilgjengelig for alle som jobber i fylket slik at de kan sende batch-SMSer.
Sist endret av AtXbYeA; 1. mai 2012 kl. 12:33.
Spørsmålet er nå vell heller om du har en naturfaglærer som heter "Ellen".
Om du har, så må du jo ha den beste læreren ever, som informerer om prøver på sms!
Gjest
Trådstarter
Jeg verken jobber eller bor i vestfold, så da har de feil nummer da regner jeg med.

Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Spørsmålet er nå vell heller om du har en naturfaglærer som heter "Ellen".
Om du har, så må du jo ha den beste læreren ever, som informerer om prøver på sms!
Vis hele sitatet...
hehe ja ikke sant.
Men nei har aldri hatt en lærer som heter Ellen
Og nå går jeg på fotoskole i Oslo, så naturfagprøver er ikke i pensum for å si det sånn
Sist endret av random36598; 1. mai 2012 kl. 12:37.
Bare å evt ta kontakt med vestfold FK, og si at du får sms ifra de da, som du ikke skal ha =)
Ja det er vestfold fylkeskommune, hvis du har gått på noen videregående skoler i vestfold eller vært ansatt der(tror jeg) så har de lagra nr ditt, det blir mest sansynlig ikke slettet heller hvis du ikke går/arbeider der lengre. Men det som sikkert har skjedd, er at en lærer skulle sende ut denne meldingen til elevene sine, men på grunn av sine fantastiske datakunnskaper klarte å sende denne meldingen til "alle"

Læreren vår klarte også å gjøre dette for litt siden:P
Selvstendig
AdrenalEx's Avatar
30 6
Flere som har gått på Greeveskogen VGS har også fått denne. selv om de har gått ut av skolen.
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Alle videregåendeelever på hele østlandet fikk en ganske lik SMS om en naturfagsprøve fra VFK for noen uker siden.
Det er visst ei dame (Ellen) som ikke skjønner hvordan adresselister fungerer, og sender til alle som har vært registrert i systemet, istedet for å kun sende til sin klasse.

Sjekk twitter: https://twitter.com/search?q=%23VFK (mye japansk som bruker #VFK). Det er eget event på facebook for de som skal ha naturfagsprøven. Der ligger også nummeret til Ellen, så man kan ringe/sms henne å si hvorfor man ikke kommer.

:P
Er en skole i Horten. Var visst mange som fikk den sms'n, så ett par statuser på facebook! hahaha
Til dere som fikk melding av "Ellen" i går:
Vi har oppdaget en alvorlig feil i Meldingssentralen (sms-løsningen) som fører til at tilfeldige meldinger blir sendt ut til tusenvis av mottakere. I går ble en melding sendt 31 658 ganger. Jeg har derfor bedt IST om å stenge Meldingssentralen til feilen er funnet og rettet.
Jeg vil også understreke at det ikke er noen av våre brukere som har gjort noe galt her. Dette er en systemfeil

-Tonje Miljøarbeider (THVGS)
Vis hele sitatet...
Håper ikke VFK betaler normalpris for SMS, for å si det sånn..
Sist endret av Oscarius; 2. mai 2012 kl. 14:21.
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Står om det på NRK.no:
http://m.nrk.no/m/artikkel.jsp?art_id=18112952
Sist endret av datagutten; 2. mai 2012 kl. 17:00.