Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1178
Vil ta noen forholdsregler hvis min Galaxy S2 skulle bli stjelt på fest e.l.

Har aktivert "Fjernkontroll" inne på innstillinger, men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre hvis telefonen forsvinner.

Noen som har en step-to-step guide som viser hva man skal gjøre? Må jeg innstallere noe sporingsprogram eller? Hvor på nettet skal jeg spore telefonen?
Sist endret av Soppinfeksjon; 29. april 2012 kl. 10:19.
http://samsungdive.com Dette er fjernkontroll siden til samsung.
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Anbefaler Cerberus! For noen få dollar kan du få oppdatert til Premium-utgaven, og da har du mulighet til å gjøre x flere funksjoner enn på Samsung Dive.
▼ ... noen uker senere ... ▼
En på facebook hadde blitt frastjålet telefonen sin, så lastet han opp et bilde på facebook som var tatt med telefonen i ettertid. Det var bilde av en utlending som hadde fotografert seg selv.. Men hvordan program må jeg ha for å få tilsendt bilder, meldinger, logg osv. slik at jeg ser hva tyven gjør på mobilen til enhver tid?

Hadde jo vært spesielt kjekt å få tilsendt bilder som blir tatt med mobilen til mailen min, så jeg kanskje kan gjenkjenne tyven.
Et annet alternativ er Wheres my droid. Ikke like omfattende som Cer men godt nok, har 2 funksjoner hvor du sender sms til den tapte telefonen, med kodeord du velger selv. Ene kodeordet lokaliserer telefonen og sender adresse og gps koordinater tilbake til den tlf som sendte melding med kodeord. Andre funksjon er at telefonen begynner å ringe, i tilfelle du skulle ha mistet telefonen et sted i rommet eller noe.
førstemann på månen
Sitat av Soppinfeksjon Vis innlegg
En på facebook hadde blitt frastjålet telefonen sin, så lastet han opp et bilde på facebook som var tatt med telefonen i ettertid. Det var bilde av en utlending som hadde fotografert seg selv.. Men hvordan program må jeg ha for å få tilsendt bilder, meldinger, logg osv. slik at jeg ser hva tyven gjør på mobilen til enhver tid?

Hadde jo vært spesielt kjekt å få tilsendt bilder som blir tatt med mobilen til mailen min, så jeg kanskje kan gjenkjenne tyven.
Vis hele sitatet...
Dropbox fugerer til det!
Tror verken, Samsungdive, AndroidLost eller Cerberus sender bilder som blir tatt med mobilen..

Sitat av asTr0nauten Vis innlegg
Dropbox fugerer til det!
Vis hele sitatet...
Takk! Funket hest!
http://www.androidlost.com/
Aldri hatt noen bedre løsning på noen av mine telefoner.. Fikk tatt bilde av rakkeren som stakk med min.. Fikk fort tilbake telefonen min.
Sist endret av juzz; 22. mai 2012 kl. 08:54.