Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 575
God dag freaks

Som tittelen sier har venstresiden av skjermen på min Galaxy SII et gulskjær som er forbanna irriterende. Dette synes best når jeg nettopp har skrudd på telefonen.

Noen som opplever det samme? Leste i en artikkel at enkelte leveranser har denne feilen. Hva kan jeg gjøre? Får jeg ny? Og hvor lang tid vil dette ta?

Har forresten byttet telefonen 2 ganger tidligere pga døde piksler.

På forhånd takk
Lever den inn og si det er noe feil med skjermen, som sist. Du trenger ikke å si at det er døde pixler eller gammakorreksjonsimpulser på venstre side ved oppstart. Du er en dum kunde. Produsent har to forsøk på å reparere produktet, ergo får du nytt nå.
Ibux's Avatar
Trådstarter
Tusen takk! Vil jeg få en lånetelefon i mellomtiden?
Dersom du ikke får ny med en gang er det noe vanlig å gi ut en lånetelefon, ja. Men det spørs jo hvor mange de har inne der og da. Det er ikke noe krav å gi ut lånetelefon før de vet at de ikke kan reparere den "innen rimelig tid".