Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1718
Hallo. jeg skal kjøpe ny telefon, men lurer på hva telenor frihet har byttet navn til, abonnomentet heter frihet. finnes dette abbonomentet ikke mer ? noen som har det og vet ka det heter i tilfelle ?
Ring til kundeservice, tror nok ikke det bare blir byttet navn på ett abonnement uten at det blir ett par endringer i det, så akkurat telenor frihet får du sikkert ikke, men det kan hende det finnes noe lignende
hmm får vell det. jeg vet vertfall at di bare skiftet navn på noen abonnoment.
jepp. har funnet at det har gått ut. men ikke om det har gått ut for evig eller di bare har skiftet navn.
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Anbefaler One Call, veldig mange bra abonnementer!
Sitat av windows-dude Vis innlegg
jepp. har funnet at det har gått ut. men ikke om det har gått ut for evig eller di bare har skiftet navn.
Vis hele sitatet...
Du finner alle Telenor sine aktive abonnement her. Da kan du enkelt se om noen av dem er det samme som Frihet, noe jeg tviler på.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Skummet gjennom abonnementene, fremdeles hull hodet hvor dyre slike tjenester er. Spesielt med tanke på databruk. Kostnadene til bedriftene og prisene deres står virkelig ikke i stil virker det som.
200.- i mnd. for 50MB datatrafikk og 20sms. Hva er det jeg ikke forstår?
Sitat av Sio Vis innlegg
Skummet gjennom abonnementene, fremdeles hull hodet hvor dyre slike tjenester er. Spesielt med tanke på databruk. Kostnadene til bedriftene og prisene deres står virkelig ikke i stil virker det som.
200.- i mnd. for 50MB datatrafikk og 20sms. Hva er det jeg ikke forstår?
Vis hele sitatet...
Link? titegn
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Som nevnt har Prat samme priser som tidligere FriHet.

Sitat av Sio Vis innlegg
Skummet gjennom abonnementene, fremdeles hull hodet hvor dyre slike tjenester er. Spesielt med tanke på databruk. Kostnadene til bedriftene og prisene deres står virkelig ikke i stil virker det som.
200.- i mnd. for 50MB datatrafikk og 20sms. Hva er det jeg ikke forstår?
Vis hele sitatet...
Er det Komplett kontroll du mener?
Poenget med det er at det er forhåndsbetalt, og det ikke er noen kostnader utover månedsbeløpet.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av datagutten Vis innlegg
Er det Komplett kontroll du mener?
Poenget med det er at det er forhåndsbetalt, og det ikke er noen kostnader utover månedsbeløpet.
Vis hele sitatet...
Hvilket som helst, fra hvem som helst.