Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 7500
hei, lurte på om det er mulig og slette sendte facebook meldinger?
den er mest sannsynelig ikke åpnet og skulle gjerne ha slettet dritten før den blir lest...

noen tips?
Om du skal slette en som er sendt til noen andre, så er du fucked. Da må du gå inn på dems Face før de leser den, og så slette, eller hacke Facebooken. Du kan slette meldingen så du ikke ser den, men ikke slette den for den andre personen.
Sist endret av iSatan; 25. mars 2012 kl. 20:03.
hva om jeg sletter meg fra facebook da?
Sitat av faceplants Vis innlegg
hva om jeg sletter meg fra facebook da?
Vis hele sitatet...
Meldingen er fortsatt sendt. Er nok lite å gjøre med dette.
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Meldinger er ikke mulig å slette når motparten har sett sett den. Sletter du profilen tror jeg at navnet ditt vil forsvinne, men tekstens innhold vil fortsatt eksistere.
Men hvorfor sette seg selv opp i en situasjon som dette? Kom deg på rett kjør nå, mann!!
Sendt noe til noen, hans facebook har blitt overtatt av politiet for en kortere periode?
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Du kan jo enten forklare at du sendte feil eller noe, eller at noen andre køddet med Facebook'en din. I fall det ikke er noen teknisk løsning.
Kan alltids prøve å rapportere samtalen, slik at den blir fjernet før han/hun får lest det som er skrevet.
Happy Buddha
Skriv: "Oj, beklager. Facerape."
Sitat av AmundK Vis innlegg
Skriv: "Oj, beklager. Facerape."
Vis hele sitatet...
skrev desverre en liten novelle til en kjerring i går kveld, og sku gjerne ha fjerna den før hun leste den :P

står gjerne for konsekvensene selv, men var ute etter en enklere løsning ^^
ser ut som at jeg må stå for det jeg har sagt, selv om det kommer til og få meg til og se latterlig ut.



tho om noen andre har noen tips så tar jeg gjerne imot tips, andre folk kan jo ha brukt for den informasjonen
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Blir det ikke borte hvis man blokkerer personen?
Sitat av Tomacco Vis innlegg
Blir det ikke borte hvis man blokkerer personen?
Vis hele sitatet...
usikker :S noen som vet om dette funker?
Sist endret av faceplants; 25. mars 2012 kl. 20:17.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Tror man kan lese det som er skrevet før blokkeringen, sier ikke noe sikkert. Du kan jo prøve, bare for sikkerhets skyld..
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Send en meld til en kompis av deg, avtal at du blokkerer han og se om han kan se den
Hvis du får en melding fra en person som har blokkert/slettet deg, kan de se meldingene og navnet på avsenderen. De kan derimot ikke trykke seg inn på profilen din eller se profilbilde.
Sist endret av Xaviuz; 25. mars 2012 kl. 20:32.
Aldri på facebook i fylla. Aldri. Det er det bare å lære seg først som sist.
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Aldri på facebook i fylla. Aldri. Det er det bare å lære seg først som sist.
Vis hele sitatet...
ikke fylla nei, heller bare at klokka var 4-5ish og jeg bestemte meg for og sende et brev til en jente som jeg hadde datet en gang, og hadde planer om en 2nd date osv osv... enten så er hun voksen nokk til og forstå hva jeg mente og er okay med det, eller så vil hun tro jeg er en desperat jævel og le av meg, samme faen egentlig jeg kan heve meg over det uansett, kjærringa vet at jeg har slitt med depresjoner og hun skal nokk være ganske kald for og ødelegge meg sosialt pga det der... uansett hva som skjer nå så tar jeg det som en mann, og står for det jeg sa, fordi det var ikke noe galt i det. men hun kan ha tolket det feil og tro jeg er helt gira på henne selv om jeg sa at om hun av-viser meg så er det ikke verdens ende selv om det var synd ^^

håper hun er voksen nokk til og ta situasjonen seriøst...
Bare spam den HELE chatten til den personen da vil h*n mest sansynlig ikke gidde og bla opp og se på det du ikke ville at h*n skulle se

Lykke til!

hu hørtes blond ut? har jeg rett :P ?
Sist endret av xTr3Zz; 25. mars 2012 kl. 22:00.