Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1078
Freaks! Jeg har et problem, for to uker siden begynte jeg å få problemer med å lade min Samsung Galaxy Note. Før så kunne jeg lade den å bruke den mens den ladet,nå går det ikke mer, den kobler seg av ladinga, nå må jeg trykke kabelen HARDT inn og vrikke den litt opp. Da begynner den å lade. Mobiltelefonen kan ikke røres når den lades, da slutter den å lade, da må jeg dytte kabelen hardt inn, selvom den er inn.


Hva er problemet? Kan det fikses?

Har ingen for for garanti på telefonen.
Sist endret av omgomgomg; 25. mars 2012 kl. 12:30.
Prøv en annen lader. Det er som regel denne som er problemet.
Trådstarter
Dette hadde min kompis, problemer med at laderen var helt bananas. Jeg trodde det og håpet på det, men nei.. Jeg testet med to forskjellige ladere, den ene laderen var også helt ny og ubrukt. Så jeg tror USB inngangen er sfuckd.
Hva kan ha skjedd?
Det pleier ofte å legge seg et lag med korrosjon på kontaktflatene enten i ladeporten på telefonen eller laderen/ladepluggen. Av og til så hjelper det å rense dette ved å skrape litt på kontaktflatene med en nål eller rense med litt teknisk sprit vist du kommer til.
Sist endret av Xzip; 25. mars 2012 kl. 12:37.
Hvis du presser inn kabelen hardt og vrir på den er det stor sjanse for at du knekker ladeporten, og det koster nok en del å fikse.