Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 852
Hei,

jeg har funnet en HTC sensation XE, etter jeg har skrivd in pin-koden får jeg spørsmål om å skrive et passord, går det ann å komme forbi denne så jeg får brukt telefonen?
Sitat av ITknut Vis innlegg
Hei,

jeg har funnet en HTC sensation XE, etter jeg har skrivd in pin-koden får jeg spørsmål om å skrive et passord, går det ann å komme forbi denne så jeg får brukt telefonen?
Vis hele sitatet...
Mangler ITknut både kunnskap og moral?

Lever telefonen til politiet eller spør rundt om noen har mistet telefonen sin.
Trådstarter
31 1
Jeg skrev at jeg hadde funnet den fordi jeg ikke orker å skrive hele historien, greie er at telefonen tilhører en kammerat (kaller han nils) av en kammerat av meg (kaller han kåre) , nils har gitt telefonen sin til kåre, men nils har dratt til langtvekkistan et sted og kåre får ikke taki han. kåre kom til meg å spurte om jeg kunne få åpnet tellefonen siden han ikke får taki nils. end of story

så er det noen som kan gi meg svare på det jeg lurte på?
Title of titles
bamsegutt's Avatar
Eneste måten å resette dette på er vel å vite google kontoen som er blitt brukt og passordet til denne. Bortsett fra denne har vel ikke engang FBI klart å knekke koden.

http://www.digi.no/891993/fbi-kan-ik...ids-skjermlaas
Trådstarter
31 1
Er ikke skjermlås som er problemet men et passord telefonen krever som kommer rett etter pinkoden
192.168.1.1
Hacker's Avatar
1. Turn the power off.

2. Press and hold the VOLUME UP and VOLUME DOWN buttons, and then press and hold the POWER button. Release these buttons when your phone turns on and displays a text screen.

3. Keep pressing the VOLUME DOWN button until the Factory reset option is highlighted, and then press the POWER button.

4. Follow the instructions onscreen to proceed with the factory reset.
Søsteren min husket ikke passorde til google kontoen sin, det jeg gjorde var og resette den så jeg kom meg i gjennom! Fungerte fint