Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 664
Vet ikke om dette er rett sted å poste, men, men...

Jeg holder på med å lage en iPhone app for en wordpress side, siden nettsiden ikke er tilpasset mobilformat, så har jeg litt problemer med å gjøre dette. Jeg tenker på å lage en mobilside også, men hvordan kan jeg få alle postene fra wordpress-siden over på en annen side?

Er det mulig å gjøre dette via RSS også? I appen tenker jeg på, siden nettsiden baserer seg på bilder så lurer jeg på om dette er mulig...

Håper noen av dere er kjente med wordpress (og xcode), på forhånd takk!
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
http://wordpress.org/extend/plugins/tags/smartphone

F.eks.

Sikkert varierande resultat. Er heller ingenting i vegen for å ha to wordpressinstanser som bruker samme database afaik, slik at du kan ha ein med eit mobiltheme og ein med det normale themet.
Trådstarter
Takk. Skal se litt på det. Har en database som jeg satt opp på to domener, eneste problemet er at når jeg går inn på det ene domene, så sender den meg til "hoved-domene"