Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 749
Hei!
Tenkte jeg skulle oppdatere min GS2. Det gikk jo fint helt til rebooten etter at oppdateringen var ferdig. Da kom dette bildet opp:


Jeg tenkte jeg skulle ta en backup av innholdet, men når jeg koblet til telefonen låste windows utforsker seg helt. Jeg tok derfor en back-up med dropbox, resatte telefonen til fabrikk og prøvde meg på oppdateringen en gang til. Denne gangen fant telefonen kun versjon 2.3.5 av gingerbread. Nå tenkte jeg at jeg skulle prøve å oppdatere gjennom Kies.

Etter å ha lastet ned og installert Kies fra Samsung sine sider plugget jeg i telefonen, og drivere ble automatisk installert. Når dette var ferdig og jeg fikk klarsignal om at enheten var klar til bruk låste både Kies og windows utforsker seg. Det virker som at alle prosesser på PCen som har med telefonen å gjøre låser seg.

Noen som har forslag om hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Helt utrolig frustrerende!
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
http://freak.no/forum/showpost.php?p...1&postcount=15

Hadde mange problemer selv med kies, fulgte tipset fra deezire og alt gikk som smurt.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
http://freak.no/forum/showpost.php?p...1&postcount=15

Hadde mange problemer selv med kies, fulgte tipset fra deezire og alt gikk som smurt.
Vis hele sitatet...
Gjorde det samme selv. Er rimelig enkelt å bruke både FUS Downloader og ODIN, bare et par knapper du må trykke på (pluss litt venting mens du laster ned firmware), så pusher ODIN ICS inn på telefonen din.
Ser nå at det kanskje var litt dumt av meg å ikke lese skikkelig gjennom den tråden.. Kan virke som at ting går vesentlig bedre nå! So far, so good.
Kommer heller tilbake når alt er ferdig!

Takk for hjelp