Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 978
Hei!

Jeg har et spørsmål angående å få brent en DVD-R plate til en vanlig lydcd som kan spilles av i bilen. Denne har ikke støtte til å spille av mp3 filer e.l., men bare vanlig lydcder.

Har noen jævla fete sanger som jeg har lyst til å spille av i bilen, men siden lønningen ikke er inne på konto før mandag så sliter jeg litt.

Any tips medfreaks?
AUX-spiller å android mobil =)
Sitat av Villumsen Vis innlegg
AUX-spiller å android mobil =)
Vis hele sitatet...
Han får ikke lønning før mandag, så da er vel løsningen å stjele en spiller med AUX og en Android telefon da? :P
Sitat av Hobby Vis innlegg
Han får ikke lønning før mandag, så da er vel løsningen å stjele en spiller med AUX og en Android telefon da? :P
Vis hele sitatet...

Ser ut som eneste utvei... Neida, hehe :P Men OT så har jeg faktisk ikke peiling hvordan man brenner DVD plater til musikk.
prøv å bruk windows mediaplayer til å brenne ut på dvd-ren, tror kanskje dette kan funke.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Det vil ikkje funke. DVD og CD er to fysisk forskjellige formater.