Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 733
Jeg har en HTC Desire S som har bestemt seg for å restarte seg når den selv føler for. Dette har pågått siden jeg fikk den på julaften. Jeg har ikke funnet noe mønster på oppførselen. Noen ganger restarter den seg en gang om dagen, to-tre dager i strekk. Andre ganger kan det gå en hel uke før den restarter.

Den har i skrivende stund Android-versjon 2.3.5 og HTC Sense-versjon 3.0.

Av tredjeparts-apper har jeg Wordfeud, Trafikanten, Shazam, Draw Something, Adobe Flash, Adobe Reader, Angry Birds, Barcode Scanner, Facebook, Gule Sider, Rema 1000 og enkelte apps utviklet av Google selv.

Jeg har søkt litt rundt og de fleste med liknende problemer har sendt mobilen til reperasjon. Dette er ikke et så stort problem at jeg gidder å bruke mer tid enn nødvendig på det, men hvis noen har opplevd dette og har en kjapp løsning for hånden så tar jeg gjerne imot tips!
Tror mobilen din blir for varm at den restarter av seg selv. Noe som gjordet med min.
Pløyd's Avatar
Trådstarter
Høres ut som en plausibel forklaring. Takk for tipset! Trengte ikke mange søkene før jeg fant flere i verden med liknende omstartsproblemer tilknyttet varme Varme HTC Desire-telefoner er tydeligvis et utbredt problem.
Hvis du fortsatt har garanti på mobilen din så foreslår jeg at du tar deg en tur innom der du kjøpte den og be dem bytte ut all innmaten og erstatte den med noe nytt. Varmeproblemet er bare på grunn av den gamle prossesoren. De skiftet ut min og fikk erstattet den gamle med ny ett. Funker fortsatt bra idag, men jeg bruker den ikke lenger. Sitter nå med Sensation og har Desiren som bare backup.
Pløyd's Avatar
Trådstarter
Garantien er i orden, så jeg tror nesten jeg gjør som du sier. Takk for hjelpen!