Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 738
Hei, Jeg har en canal digital boks liggende med kort til, men problemet er at jeg ikke har parabol anetene eller mulighet og koble det opp, Så spørsmålet mitt er om det finnes noen "Lesere" til datamaskin sånn at jeg kan få inn canalene via net foreksempel.

(Jeg vill helst kunne bruke dette sim-kortet for canal digital siden jeg allerede abonerer på det)

Vist det er noen med noe kreative forslag ville jeg ha sotte stor pris på om dere kunne hjelpe meg.
Tror ikke det finnes åpne signal på Internett sånn uten videre. Telenor leverer IPTV, men vet ikke hvor godt utbygd det er... Et alternativ kan være kabel-tv dersom det finnes i nabolaget.
Sitat av foelstadhbf Vis innlegg
Hei, Jeg har en canal digital boks liggende med kort til, men problemet er at jeg ikke har parabol anetene eller mulighet og koble det opp, Så spørsmålet mitt er om det finnes noen "Lesere" til datamaskin sånn at jeg kan få inn canalene via net foreksempel.
Vis hele sitatet...
Så du har en dekoder og et smartkort for Canal Digital Satelitt? Uten en parabolantenne er dette verdiløst. Signaler og krypteringsnøkler distribueres kun fra satelitt så du kan ikke hente tv-sendingene fra internett eller noe annet magisk sted. Si opp abonnementet ditt og skaff deg abonnement fra noen som faktisk tilbyr tv-tjenester der du bor
Takk for svar, regner med man sier opp abonomanget da