Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 899
Hei,

Når jeg skal legge til et vedlegg kommer det midt i teksten ikke oppe sammen med from, to , cc, subject etc.

Se vedlegg.

Vet noen hvordan man fikser/tilbakestiller denne instillingen??

Takk!
Sist endret av kentastic; 5. mars 2012 kl. 12:27.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Om du "drar" filen inn i outlook skal det bli slik.

Tar du Insert > From file. Blir det liggende slik som du vil ha det.
Perfection.
kentastic's Avatar
Trådstarter
Sitat av Alphanio Vis innlegg
Om du "drar" filen inn i outlook skal det bli slik.

Tar du Insert > From file. Blir det liggende slik som du vil ha det.
Vis hele sitatet...
Den legger seg der når jeg klikker på "Legg ved fil/Attach file" noe som ikke er standard
Sist endret av kentastic; 5. mars 2012 kl. 12:30.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Har opplevd dette ofte når jeg har fått mail fra retards som bruker templates med blomster og bier og fuckings elefanter etc.

Blir sånn hver gang jeg skal reply til dem, lager jeg en ny mail eller replier til folk som ikke har downs opplever jeg det aldri.
Perfection.
kentastic's Avatar
Trådstarter
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Har opplevd dette ofte når jeg har fått mail fra retards som bruker templates med blomster og bier og fuckings elefanter etc.

Blir sånn hver gang jeg skal reply til dem, lager jeg en ny mail eller replier til folk som ikke har downs opplever jeg det aldri.
Vis hele sitatet...
Hehe, dette skjer når jeg klikker på skriv ny mail.

Fungerer derimot normalt når jeg klikker på reply o.O

Fant utav det, formatet på teksten/mailen må være plain eller HTML. Problem solved.