Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1484
Lurer på en liten sak..

Har koblet usb-kabelen til S2`en min og skal overføre en film fra PCen til mobilen, men hvor skal jeg legge filmen?

Er masse mapper men vet ikke hvilken av dem jeg er nødt å legge filen inn i.


Any1?
du er ikke nødt til å legge den noen bestemt plass. Er bare å finne den i file-manager etter på uansett
Legg den i "media" mappa du..
Spiller egentlig liten rolle hvor du legger den.. Den søker opp alle mediefiler uansett
Jeg lagde en videomappe på dcim, funker fett. Blir oppdaget som video i videospilleren likevel.
Drit i å konvertere når den ber om det, mobilen kan spille av de fleste videoformater c:
Sist endret av olaPola; 2. mars 2012 kl. 15:50.
Holder på å legge filmen inn nå. Takk!

En annen ting.. Ser her at det bare er 11,5 GB lagringsplass totalt på telefonen, noe jeg ikke oppdaget nå før jeg overførte filmen.

Skal det ikke være 16 GB på alle S2`er?? Jeg har en hvit..
Et tips er og laste ned Vobbler, kan streame filmer, dokumentarer og shit da. =) Gratis, trenger bare og registrere en gratis konto.
Sitat av Villumsen Vis innlegg
Et tips er og laste ned Vobbler, kan streame filmer, dokumentarer og shit da. =) Gratis, trenger bare og registrere en gratis konto.
Vis hele sitatet...
Mener du voddler?
VLC får du og til android om du ikke klarer å spille av filen med standard avspiller.