Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 944
Overskriften sier vel det meste -stadig forsvinner spillelister i spotify, og som om ikke det er rart nok, så er det alltid gitar/rocke lista mi som forsvinner! Selv med forskjellig navn og forskjellige sanger i lista, så at det kun gitar lista mi som forsvinner.. Sjukt irriterende å lage ny, når jeg tross alt har brukt lang tid på å lage den, og det er mange sanger jeg heller ikke husker navnet på.

Kanskje det er en eller annen drit som pleier å være hos meg som hater at jeg hører på akkurat denne typen musikk, og dermed sletter den? Eller er dette noe som skjer med dere og? Og er det noen som vet hvordan jeg kan finne de slettede listene?

Jeg har forresten premium, og lista er lagret som offline playlist på telefonen, men problemet nå er at hvis jeg oppdaterer spotify på telefonen nå blir også den lista slette..

Anyone?