Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 687
Hei freaks!

Jeg har da lastet ned Android SDK Manager, grunnet et søk angående Wordfeud på Windows 7 (). Men nå har det seg sånn at jeg er en noob på sånne programmer, og må ty til hjelp fra dere.

1. Hva må man gjøre for å få Wordfeud på en Windows 7 pc?
2. Er Android SDK and AVD Manager nødvendig for å få en Android OS emulator, eller er det ment som et utviklings-program for Androids?

På forhånd takk for all hjelp, og beklager om det ble lagt i feil forum!

Mvh: Mikal B
Kan dette være til hjelp?

http://www.nishantverma.com/2011/06/...n-windows.html

Et alernativ er BlueStacks, men er ikke tilgjengelig for betatesting før i mars en gang.
Trådstarter
26 1
Fikk det fikset nå Takker Men så har jeg et spørsmål til (selfølgelig...). For å få Apps til å virke måtte jeg ha et program som heter Eclipse. Men ettersom jeg fant ut av, er dette et program for å lage apps (?) Er det en måte man kan laste ned apps fra denne til Android OS emulatoren?
Jeg bruker denne
Det er emulatoren som finnes i Android SDK med Wordfeud forhåndsinstallert. Bare installer og kjør!

Men hvis du skal installere full SDK trenger du java først.
Trådstarter
26 1
Skifyr123: Den funket som bare det Tusen takk!